2013年2月25日 星期一

佛笑樓餐廳

番多兩日工咋~~要加油呀~~哈哈~~呢個週末呢~~實在食左太多野喇~~~試左4樣新野~~有好有壞啦~~好開心試左咁多新野~~~但係呢幾日我諗我要食清d~~黎迎接之後哥四日台灣之旅呀~~~~~~要乖呵~~~~星期日去左睇失戀自作業…….唔…..我諗唔係我呢個層次既人可以明白的…..但…都唔算難睇既~~~~(岩岩今日仲攞埋奧斯卡最佳女主角喎~)



身為澳門人….我都係第一次去佛笑樓度食野咋~呢間係老店~~~係新馬路…佢有幾間新式裝修d既開係氹仔同新口岸…..


可能大家去食過…我都未食過~




舊年夏天去食既~所以叫番清涼夏天特飲~





法式焗洋蔥湯$58…….夠膽收同法國一樣價錢…..味道是那樣的差天共地…….呢碗湯…我寧願番屋企開罐粟米湯飲好喇….




香草燒牛肋骨$132…….不過不失….唔難食又唔係好出色……個價錢都…好遊客下喎~




法式焗蝸牛$88(半打)…味道可以~




蒜茸炒雜菜$78…….ok~不過價錢都係貴




石歧燒乳鴿$128…呢個唔錯~個汁好味~~




西洋炒飯$98…..大路野~唔係特別好味….呢個價真係唔值囉~




最驚喜係呢個梳乎厘$170(小)….叫個細既都超級大個~~幾好味~~

總括黎講就……我第一次去食….我唔會再番去食囉…..呢間鋪係幾有懷舊味…..但野食既味道…..外觀….都唔值呢個價錢囉…….完全係一間好遊客既餐廳(因為佢懶有好多特色野…..賣集體回憶)…..可惜我唔buy…因為我對呢間野全無回憶可言~…..我係澳門人…我諗我唔會去食囉….如果你係遊客….我都唔會建議你食囉……無謂浪費胃口~澳門大把葡餐啦~




其實….
我想講…..
我好想去neway唱k呀~~~~~~~~~~~~~~
好想唱歌呀~~~~~~~~~~~~~~~~



今日有個中國籍面孔既客一入黎……
我:你好….請坐
客:i would like to apply XXXXXXXX
我:(仲以為係中國人我咪同佢講中文囉…點知佢講英文)ok~your id card and XX
客:你可以唔可以…..講中文呀??
我:(鄙視狀)點會唔得呀…..係你自己一入黎就講i would like to apply XXXXXXXX我先同你講英文咋喎……
客:唔好意思呀
咁你講英文我講番英文都好正常je…..
點知你著住件UCLA既衫個人咁作狀架je..明明識中文
又要學人講英文….汗顏囉



報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-2日~(巧剪爭呀~)
報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-102日~

沒有留言:

張貼留言