2013年2月20日 星期三

鮮Xin(海鮮任食火鍋)

哈哈~今日都係有好多野做~~不過算啦~~~因為諗諗下~~人家下個禮拜都去旅行咯~~咁就咩都no problem啦~~~~啦啦啦~~~~



如果一有新既酒店開…即係話…我地將會有好多新開既餐廳可以試~….舊年試既其中一間係金沙城中心地下大堂裏面既”鮮”火鍋…聽人講係任食的…d任食海鮮點勁點勁…咪去試下囉..電話:81131200






環境都幾大的~坐得都幾舒服~





出席的人士有:最帥氣的七公子~~請鼓掌~~(仲有杯肚中的小公子*3*)




任食既價錢一d都唔平囉!!!!!成338mop一個人仲要加一喎!!!!!!好彩哥次去有唔知咩優惠咋~(耐到唔記得左~)……

唔算多湯底丫….得8個咋…..



我揀左四川酸辣湯底…..我想食辣的…但佢d辣湯個名無個吸引..(其實其他唔辣的望落都唔吸引~)…..仲有….佢d餐具好阻定囉!!!!!仲有呀…咁貴都唔包野飲…好姑寒呀!!!


個湯一黎….試味…..以……………………………



任食係以自助形式進行的~唔好睇好大咁…其實唔算多野食…同埋呢張係我接近收鋪時影先無人….一開始時要搶野食的!!!!!!






牛肉~~豬肉~~羊肉~~~牛肉真係幾好味既~~~




海鮮類~~~refill得唔夠快!!!!翡翠螺呀…藍青口呀…帶子呀…蜆呀…兩種蝦




好少好少同唔係太好食既甜品




第一round~~




牛肉真係幾唔錯的~~~真係好味過出面d平價火鍋店!!




講下海鮮:佢懶勁喎…有牡丹蝦喎…..但..邊有人用牡丹蝦打邊爐架???d肉超梅囉….唔好食!!!!!!!反而小蝦幾好味~藍青口好味~但太小~蜆也ok……但帶子真的…很難吃




第二round……都無咩新野食揀…..亦無咩令我留下深刻印象~




唔包野飲…唯有自己俾錢叫~48mop




成餐野…成300幾蚊….都唔知食左咩落肚….如果以每人價錢300幾蚊我自己去街市買一定好味過呢度1000倍仲要多野食過佢囉!!!!!所以我唔會再幫襯!!!!!




成餐飯…最吸引…還是七公子的笑料~~







今日番工行過豐澤….呢排佢個電視狂播陳奕迅之前d演唱會…..
本身都成日望……但今日行過岩岩好唱到呢首我好鐘意既歌喎…
更加唔捨得行開…..好想一路聽…
原來呢首人來人往已經有成11年!!!!!!!!
但聽落是那麼的歷久常新!!!!!!!!!!!!!!!!!
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=gAotCGoKhD0&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]

朋友已走 剛升職的你舉杯 到凌晨還未夠
用盡心機拉我手
纏在我頸背後 說你男友有事 忙是借口
說到終於飲醉酒
情侶會走 剛失戀的你哭乾眼淚 前來自首
寂寞因此牽我手
除下了他手信後 我已得到 你沒有?
但你我至少往後 成為了密友
閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰?
感激車站裡 尚有月台能讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰 快不快樂留在身體裡
愛若能夠永不失去 何以你今天竟想找尋伴侶
誰也會走 剛相戀的你先知 我們原來未夠
借故鬆開我的手
藏在貼紙相背後 我這苦心開過沒有
但試過散心旅遊 如何答沒有?
閉起雙眼我最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡 尚有月台曾讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰 快不快樂有天總過去
愛若為了永不失去 誰勉強娛樂過誰
愛若難以放進手裡 何不將這雙手放進心裡
時間會走 剛失戀的我開始 與旁人攜著手
但甚麼可以擁有
纏在那頸背後 最美麗長髮未留在我手
我也開心飲過酒



報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-7日~
報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-107日~~

沒有留言:

張貼留言