2013年2月5日 星期二

我的第二個助養孩子:]

噚晚個天氣濕到呀…………….又熱喎…….訓得超唔好囉…..我已經開哂風扇訓…但仲係又濕又熱……實在頂唔順…今朝起身訓完好似無訓咁……….番到公司個個都話噚晚訓得唔好…又濕又剩……我地仲講笑話要煲d袪濕茶擺係度賣一定好好賣~~我條腰骨好痛呀…唔知…係咪又係風



華~~華~~我噚日收到我的升職禮物囉~宣明會寄左信俾我喇~~~好快呀~~~我的第二個助養小孩~~~~係一個男仔呢~~~~好可愛呀~~~~~~~~~~加埋之前在中國的小春鳳~我都可以話自己有個”好”字囉~~~~真係好開心呀~~~~



大家多多支持宣明會~~~助養多d有需要既小朋友啦~~幫到人既感覺真係好好架~因為自己自給自足之餘仲有餘力幫到其他人~呢種感覺都好幸福架~我已覺滿足:]~~手續好簡單架咋~~如果我有能力~會助養更多的小朋友~~~加油呀+b~~~~澳門既宣明會係華士古達加馬花園對面友聯大廈1樓~




雖然每日行番工既路程好短…
大約得4分鐘度….
但每一日我都好享受呢段路程…
因為耳裏聽著係布志綸的歌聲~:]
今日佢竟然係年宵攞位幫手賣野囉….
點解要揀係番工既日子喎;[




倒數:距離台北喪食之旅仲有—-22天
哈哈~~今日滿腦子都係台灣既美食~~~
快d到啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言