2012年5月1日 星期二

Carmen生日會2011

hehe~好懶咁三日無寫blog~~~放四日假咁快就黎到最後一日喇….咁快架~~好唔捨得呀~~~講下呢四日公眾假期做過d咩先~~星期六:試新cafe->唱衛生k->試新cafe->食麥當勞宵夜(即係話一日試左兩間新既cafe~……….星期日:約左傾法國行程+中午飯下午茶->夜晚七公子韓燒……….星期一:媽媽大哂~生日~中午去singing bean->銀河UA睇復仇者聯盟3D(好好睇喎~~~仲覺得有d好笑~~咁既橋段都俾佢諗到…好野~)->行Venetian買左兩件衫…(好內疚因為唔係減價貨)->MGM食自助餐……..星期二:由於勞動節要俾三工….好多地方都唔開…所以…..去左食好耐無食既發達~好味~



yoyo~終於輪到一年裏面最後一個生日既公子喇~慶祝時間:上年11月尾~



睇下塊牌寫d咩先啦….好賤呀….哈哈~~~生日會地點係我好愛既薯仔泰國餐廳~



許番個靚願先~hehee~~依家一定實現左架啦係咪~~~~




祝當時既你生日快樂呀~




個蛋糕係金麗華酒店買既(舊文華東方)…..唔知點解咁搞笑襯個咁中式化既蛋糕盒~我地玩左個盒好耐~~哈哈~~個蛋糕好好味呀~~~




七公子大哂冷~~~~鐘意邊個有型既公子呀???





我地送俾佢既生日禮物係:雷鵬鏡框+鏡片一個~(係佢想要架~哈哈~)




仲有我係韓國買既一張生日卡~




朗公子仲自製左一張眼鏡生日卡俾佢~~超靚呀…張卡個信封仲係眼鏡套….吹你唔脹




有無見到佢隻手??就係我地送俾佢哥張生日卡呀…哈哈~~好好笑呀~~~~




每個公子都有影一幅假手相…哈哈…張卡好好玩呀~

呢班人係咪痴線架~~~~好好笑呀~~~~~~



大頭公子好可愛呀~~*3*




其實我地送呢張卡俾凱公子之前…..已經玩左一輪架喇~~~~係毛寶玩先架…..係間餐廳笑到我地死呀~~~~~~笑到激眼水~~~~~~


毛寶個樣好得戚呀~~~~我都話我係走詼諧路線架啦~~~~





好熱呀….
咁快又到左夏天喇…
但我仲未開始做運動喎….
點好呀…
發現自己經過冬天一輪韓燒火鍋自助餐後翻脹番…
毛寶話見到我塊面肥喎… ;[
又話去法國影靚相…..
依家都….唯有靠毛寶高超既攝影技巧啦~
因為都減唔切咯~
唔該哂~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-17日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-150日~
好開心呀~~
星期日哥日終於傾好法國哥6日既行程喇~
起碼都知自己要做咩行咩~
起碼都知自已有海鮮盤….青口….蝸牛….雪糕….正宗法國的Macaroon~
好期待呢~~
不過瑞士真係……….
仲係咩都未諗~
唯一肯定既係會上少女峰同埋要食芝士火鍋~
不過起碼有少少野ja手~
大家陪我一齊拍手~

沒有留言:

張貼留言