2012年5月9日 星期三

聖誕節香港一日遊+郭富城舞林盛宴演唱會2011-12-25 Part 2

今日朝早阿i請我食左個美味的肥仔記~~~~飽左成朝..直到下午四點………代價係:我鼻尖依家生瘡瘡~~超醜~~~哈哈~~不過我願意付出~~~~~今日做左件事….不過做完發現好彩無做更多……如果唔係我應該會死…..開頭諗仲以為自己好有型….都無唔好…呢d野…嬲完就算啦…我出左聲…..又唔會有人多謝我….我仲唔小心袋錢入佢袋添~~認真我就輸鳥~~總之我話之件事死~都唔關我事~~~~~~~~~~今日爆多野做~~不過我覺得我地今日做野個節奏唔錯~可能全部都係熟手技工~真係唔同d~



行左一陣就去左尖沙咀ISQUARE度諗住食野~見到有金莎聖誕樹~又幾靚喎~






特登係諗住去食佢哥間Monster Sushi~因為皮皮話都幾好味既~我地六點鐘去到….已經無哂d卡位坐….得番吧檯位……可能聖誕節太爆了~有好多都俾人訂左位~






叫左杯荔枝沙冰~又幾好飲喎~




和牛壽司呢~好好味~




芝士鰻魚卷…唔…呢個麻麻啦~




海膽壽司同三文魚籽壽司都唔錯~




蝦鹽墨魚壽司~好味~不過蝦鹽??咩黎架??蝦整既鹽??





七福神魚生盛盒~~~好味好味~~~





海帶麵豉湯~我係咪好無聊呀??




清酒煮蜆~幾好味~不過d蜆細隻左d~




我個人黎講非常愛吃玉子的~呢個松露野菌鵝肝玉子燒~很正~




總結黎講都幾好味~每人250蚊度??算唔算好貴呀???我覺得都還可以既以聖誕大餐黎講~有機會會再食~




食飽飽行出黎…..已經入黑~華~~開左燈又幾靚喎~~~~~香港天文台又呃人話香港聖誕節好鬼凍…等我著咁多衫…..熱到我屎囉~

老土姐有個老土問題想問:佢成棵野都係用金莎砌架喎….開燈咁熱…唔怕溶嗎??





噚日無啦啦chlo仔問我..
chlo:如果要你揀…你寧願無得玩定無得食?
我:(我本來想答食既…..)………….
chlo:即係話如果你去旅行係無得食好野既…你點揀??
我:你玩野咩…點揀呀…去旅行又無得食好野….去黎做乜呀…..
chlo:咪就係要係揀囉~
我:…………………..
小i:你唔好逼佢啦…好殘忍呀你..
係囉….
個個都知我淨係鐘意玩同食啦..
無左是但一樣…
仲有咩好做呀….



臨天光無啦啦發夢..
又見到布志綸….
夢見係法國某架車見到佢……佢係第二架車度..
我做手勢向佢示意希望可以同佢合照..佢應承左~
落到車會合佢時發現有佢其他粉絲排緊隊同佢影相..
我排左好耐…..終於到我前面哥同佢影(即係下一個到我啦…)
就係呢個時候..
頂!!!我又醒左…
唉….0徒料…
乜同佢影張相真係咁難?



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-9日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-142日~
華華華~~
得番單位數咋~~~~
好緊張呀~~~
事實上仲有7個工作日等緊我番~

沒有留言:

張貼留言