2012年5月17日 星期四

水舞間 The House Of Dancing Water

今日又由地獄番到可愛的天堂….不過望住同事係地獄做野原來個心都幾內疚的~:]…..我又有野想發牢騷喇……其實我地都係根據你地定既野做je…..我地已經知道呢樣野唔做得都打黎問一問你地…….你地都話唔做得……同個客講左幾次….佢又串…我地又勞氣…佢死賴皮…..點知後黎又話收得…..咁其實我地都幾難做喎…..拒絕個客俾佢噴到一面屁….到最後你又要我死死地氣同番佢講話ok做得………….醜人就我地做哂….唉…算啦….橫掂你班阿姐大哂……..



上年媽媽講左好耐話好想睇新濠天地COD個水舞間(The House Of Dancing Water)…見有有折既飛買…就請佢去睇下啦…我地買哥d都唔算最平既飛喇…應該係中價飛啦…..因為最平哥隻飛會全身濕架~因為成程都係用我部iPhone 3GS影…所以質素真係好麻麻的~請不要見怪~一入場個表演場地已經係充滿水架喇~(每個坐位佢都有條毛巾放係度….自己知咩事啦~)





節目開始有個人撐船仔出黎…..撐撐下有隻大船係水池下出黎….勁~




升到超高後有好多人係水下面游出黎…..我發現….中價飛塊面都濕濕地…..




飛黎飛去之餘仲開始跳水~~~~~~係超高度跳落黎….又濕濕地….




好勁呀….幾秒時間就退哂水有第二個場景囉~




呢一幕…被我喻為索拉奇藝坊~




跟住無啦啦又有涼亭走出黎….點解佢可以收埋咁多機關???




個場咁細仲可以搞驚險飛車……




勁在個場咁細d飛車都做得咁好睇嘛~





成個show都好好睇~~~推介~~同一個場又由無水變有水又由無水變有水又有橋又有涼亭又有大型噴水表演又有飛車睇…..300幾蚊係邊度搵呀…呢類型既節目應該係外國都搵唔到咁平黎睇….唯一唔好係…..我塊面濕左好多次~


不過真係值得睇一次的~睇個舞台都夠好玩~





噚晚睇拳王真係高潮迭起~
睇到唐拾一打嬴畢弟哥幕…
我直頭high到同媽媽成個跳起~
大叫:拾一好野~~~~
但之後睇到細祥殺死波波..
我又嬲到企起身喪鬧!!!
結局篇喇…
求下你生生性性聽晚大結局啦!!!
唔好又係週末先黎大結局呀!!
俾我睇埋大結局先去旅行啦~~~~~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-1日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-134日~
今日我成個人已經飛走左…..無心工作~
原來就咁講下講下…
後日就飛喇喎…以為仲有好耐先去旅行
咁快既…好驚呀…
個gip差唔多執好….
今日面試哥邊仲未有消息…
不過我已經當頭一站係我地兩個人喇…
唔再期望時….反而個人興奮番d無咁失落~
原來有時作最壞打算都唔係唔好的~
如果聽日再同我講話可以一齊去一齊番的話咪當係bonus囉~
無既話我都係有得去既~
旅遊心情番哂黎~~~可恨係我唔再有多餘錢買個新相機去影靚相~~~
d景一定夠哂靚架喇~~人就………..將就下啦~~

沒有留言:

張貼留言