2012年5月11日 星期五

毛蟹大作戰~

yoyoyoyoyoyoyo~~~~終於到了爽yy的星期五~~~~~好開心呀~~~~一到星期五~~所有既霉氣都一掃而光~~~~heehe~~~好彩噚晚有食上痛藥~今日又做番開心寶寶~放左工去左學手捏~今日係做一個盒~好似好好睇喎~~~遲d放相上黎認叻先~~~



年尾係毛寶大姊敏屎家中開左個派對~有打邊爐~不過邊爐唔係主角~






雖然外賣維康乳豬海鮮煲既肥牛真係好正~~~~

但肥牛…桶蠔…墨魚滑都係配角~~~



主角出場喇~~~~~係毛寶二姊妍屎同佢老公去完日本北海道空運左好新鮮既蟹番黎請我地食呀~~~~~~

謝謝你邀請我呀~~~~



毛蟹真係堅正!!!想當年我地狂歡三寶係日本食哥隻毛蟹…..輪住整傷手….食毛蟹真係要好小心先得!!!!!!!




呢餅蟹腳搞左超耐~~~~




睇下蟹腳幾大幾長~~~超開心~~~~




蟹腳超多肉的~~~~~不過講真~~~日本d水煮長腳蟹….流失左好多蟹既鮮味…我都係鐘意食中式蒸肉蟹多d~~~~

毛寶係我後面好恐怖呀隻眼~~~點解我個鼻咁似巫婆鼻既??



不過毛蟹就真係真係好正呀!!!!!之前第一次係日本已經覺得好正~~~佢d蟹膏真係不得了呀~~~~~好味~~~






食呢隻蟹真係要超小心~~~~如果唔係隨時見血~~~仲有…食完之後d手指皮會”曉”哂出黎~~~~好似甩皮咁~~~不過都值得既~




多謝毛寶二姊請埋我食北海道靚蟹呀*3*







今日係5月11日….
到底今日係咩日子呀???
點解有咁多人請我食野既???
crystal請我食綠茶雪米糍….勁好味~
emi仔又請食瑪嘉烈葡撻…..好耐無食過喇~~~
連毛寶都請我食天神巷鹽酥雞喎~~~~~~~~
我真係咁乖??
定今日係世界美食日??



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-7日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-140日~
聽日要去買旅行用品喇~
緊張~~~~~~

沒有留言:

張貼留言