2012年5月14日 星期一

聯記麵家

又經過一個週末….我發現我既週末都係食野既多…星期六:AIA小泉居(雖然都係哥d野食但呢間係AIA既小泉環境優美~d野食落都好味d~..食台式食品都可以令我咁開心..都唔知我係咪癲)->學ukulele(呢個禮拜我心虛..勁唔想學…點知咁岩去到教我地哥個人無番~好野~不過依家每四堂只可以請一堂假…以…..我地今次去旅行已經要請兩日啦…)->觀光塔睇怪誕黑家族Dark Shadows(Johnny Depp真係好搞笑~睇見佢都開心~)->買旅行野->同媽媽兩個人食母親節飯~~星期日:食園林牛肉粉絲->行街->mug’s talk下午茶->同屋企人一齊食飯慶祝母親節~………….不過我今日聽到一個對我黎講係壞消息….個心虛左成日…..下面再講………….



前幾排先知有間食麵既聯記….原來開左好耐~~我都唔知~~~但係一食~就即刻愛上~~~~






要黎呢度食係因為毛寶要食佢爸爸推介既鳳爪喎~華~~又真係整得幾好味喎~~~炆到佢d肉林林的~又入味~~好好味呀~~~




第一次去既時候我係叫左墨魚丸蝦子撈麵~蝦子撈麵好足料~好好味~最想講既係:見唔見到佢個加下角碟辣椒油??????????點墨魚丸食哥以話係超級的好吃~~~~其實墨魚丸係普通既貨色….但點左個辣椒油救番哂成件事~~~~~哈哈~~佢個辣椒油好似係佢地自己整的~~~有得買一樽樽~~好好味~~佢個辣成為我心目中飛佛既辣~三位內~




第二次我都有叫鳳爪…仲叫左咖哩腩撈粗~咖哩腩都唔錯喎~~~尤其係佢個咖哩汁撈個粗麵~~~一流~~~




最開心係:佢呢度有我好鐘意食既魚皮呀~~~~~咁咁熟哥d熱辣辣一pat野哥d魚皮我係唔會食的…….但呢d凍既爽爽既魚皮用薑蔥豉油麻油撈過之後~~~很正的~~~如果點埋佢d辣椒油~~~~仲正~~~佢d辣椒油真係無得頂呀~~~頂~~講到我自己都好想去食添~~~




最重要係:食到超飽~~仍然係小店價錢~~~我好LIKE呀~~~~






sad呀…….
今朝知道…..
本身我地四個人去…..
其中兩位咁岩線撞岩有個好重要既考試要面試….
(其實係另外哥邊自己延遲左…搞到依家同我地去旅行既時間相撞)
可能……
同唔到我地一齊去哂咁多日…..或者唔去…..
可能一係去法國…唔去瑞士…
一係去瑞士…唔去法國…
er…..我個心好虛呀….
要唱番首:我個心又喜我個心又慌………(無喜囉其實…)
好擔心呀好擔心呀好擔心呀………..
;[
有d去旅行既feel流失了…
喊喊;[



噚晚同屋企人食飯…
俾一個老過我既親戚笑我老….
想點?!?!?!?!?!?!



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-4日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-137日~
我患左….心虛症候群
保佑我要順順利利呀~~~~~
求下你啦老天爺爺~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言