2012年5月4日 星期五

七公子聖誕百元限定福袋派對2011 Part 1

噚晚破紀錄超早訓…因為我知我唔早d休息…今日一定番唔到工….十點半開始訓到第二朝……食止痛藥加退熱貼成功將頭痛打走!!今朝起身幾精神架…..不過一番到公司…..今日又要玩哥個類似走火警演習(只係一個比喻)…….正到….搞到頭痛又番黎…..唔知搞咩…..



舊年聖誕節前夕….公子們開左個盛大既聖誕派對…..名為”七公子聖誕百元限定福袋派對”……顧名思義…..我地所準備交換既禮物金額係唔超過一百元…..或者踏正一百為最醒目既~所以咪以為越買得貴就越有型呀~而且好似日本d福袋咁….一百蚊限額但買到成個袋都係野呀~哈哈~其實我覺得幾好玩喎~已經係第二年玩呢樣野喇~食飯既地點係大家都好愛既笑面府~今次黎無蟶子皇呀….失望….淨係叫左柚子沙律~不過都係咁好味~






檸汁蜆~好味~





每一次我一定一定會食既焗蝸牛~~~~超好吃~~~~去法國要吃過夠~~

d香草醬配麵包真係一絕~



白汁煮雜菌&白烚椰菜~扮野有叫菜食~





白汁蜆煮天使麵~可見我地七公子真係好愛食蜆~愛天使麵比愛意粉更甚~




又係每一次一定叫既朱古力咖哩雞~~~~~好好味~~d汁點都包一流呢~~~凱公子最愛~




銀鱈魚海鮮飯??唔記得叫咩名??我記得舊魚好味~其他唔記得~




石燒牛扒~今次無叫d貴既牛扒….叫左普通的…不過都係咁好味喎~下次唔叫貴牛扒喇~


可能只要係石燒既~都會有牛既原味~都係咁好味~點海鹽就已經好正~



痴線架….今次食足咁多樣野…公子每人200蚊咋~~yoyo~~食得好開心呀~不過要多人去先食得多d野~因為佢d野都幾大碟~




今次我地無叫甜品呀~~因為我地自攜甜品….我諗大家都應該睇得出呢個係…..聖誕蛋糕卦……但老闆娘以為有人生日…….較暗哂d燈…..播哂生日歌咁拎個蛋糕出黎……全場焦點係我地張檯度….汗顏….我直頭笑到標哂眼水~




為大家呢個夏天加添一點點既聖誕氣氛~不過依家好熱呀~




七公子大合照~




我地話呢張八格相超恐怖….上面哥行既左一左二….即係杯公子同凱公子哥格…..兩幅分開影既相……後面哥個人行黎行去…..兩張相竟然可以將佢合番埋….哈哈~~笑左超耐~

講住咁多先~抽獎部份下part送上~





我今日超嬲…..
詳細對話內容唔多講..
有個客要求我俾佢地兩個人一齊做一個申請…
我問佢地有無人未夠18歲(因為睇落兩個都夠一個大d一個後生d)…如果夠就要分開做…
跟住我望一望個籌機…然後向佢表示…..
現在籌仔時間上可以….咁我幫你地兩個一齊做啦..(語氣我問過隔離同事都表示無問題)
點知一路做…其中一個一路口upup狂俾說話我聽..講d好難聽既說話”潤”我
我問佢:其實我依家幫你做緊喎….你有d咩係唔滿意??
其中一個認為我問佢地夠唔夠18歲係”玩野”喎…
我表示我無”玩野”….同埋我表示我見時間上許可已經幫你地一齊做…
之後佢見無位入我……..
於是佢話:係呀你係幫我做呀不過你態度衰呢
點呀……
係哥一刻我只可以話:如果你認為我頭先對你既態度係唔好..我同你講聲唔好意思
之後我嬲到手震!!!一路做…隻手一路震…
我合埋眼深呼吸幾下先可以繼續做….
我真係嬲!!!!
明明唔係我唔岩!!!
係哥一刻除非我唔想做…..我先可以還拖!
佢無野話我…..入我無禮貌?
仲有無天理呀?
仲同另外一個講:你唔使覺得受委屈呀..我地黎辨野架…唔係上黎分米架
我到底做錯d咩???d人依家覺得我地哥度好蝦…
先會咁….睇得出我地無得還擊….
我好灰心…同失意…
平時我出街對服務員都會有禮貌…收少我錢我會主動出聲
甚至我平時坐counter都俾人話我係EQ高哥個…
你都可以激到我手震??唔知你係咩人
我只係想講….
係咪應該俾番些少尊重同尊嚴俾前線人員??
我係提供服務俾你…無義務承受你d單單打打難聽既說話!
如果我真係做錯我會真心道歉!!
但我今次真係無錯亦唔係無禮貌!!
坐counter真係令前線人員長期精神受壓皮質醇偏高血壓上升…
如果你可以俾番少少尊重我地….大家都好過?
點解要做一d令人精神上損失既野??
你係完全唔識俾一d基本禮貌同尊重人既人…
你另一個家人成程無出過聲….可能佢認為有你呢個家人..佢好可恥!
shame on you!!!(開始語無倫次….)



放工火辣辣…
勁嬲..
我唔係想喊…
係條氣唔順….
不過去學手捏時…
猜下猜下d陶土…
心情又好番少少~
興趣班真係有用呀~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-14日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-147日~
其實friday night mood已經無左喇..
就係因為佢….
;[

沒有留言:

張貼留言