2012年5月8日 星期二

聖誕節香港一日遊+郭富城舞林盛宴演唱會2011-12-25 Part 1

今日又去左山頂覆診…都係哥幾句….都係哥幾隻藥~不過天氣超熱~着住哥套厚厚既制服熱到我呀……….隻手背又無啦啦好痕喎…..起左一舊野好似生野咁………超好彩係今日d客都好好~全部都算醒目~慳番好多氣~多謝哂~



哈哈~舊年聖誕節過左香港走番轉~其實我唔係咁鐘意咁多人迫黎迫去….去既原因係:買到郭富城既聖誕節演唱會飛~~~咁咪順便過去行下街囉~~~第一站去左試一風堂….成日睇fb有個人話好好味…咁咪試下囉…..佢好似成日都要等好耐位…所以哥早d過去銅鑼灣哥間等佢開門…..諗諗下覺得自己好鬼無聊……





好老土呀~~~依家先講番聖誕節d野~~~



等左好一陣子…..終於開門….25號聖誕節哥日…都唔係好多人je……哈哈~




因為太早起身搭船過黎連妝都無化…好懶呀~




餓到癲…..叫左炸豬柳串($28)…可以話係…..難食….炸到乾爭爭咁……都係勝博殿好味d~唔知今次去香港機場有無機會食呢~~~~

你睇佢炸到d色……..



一風堂煎餃子($38)…我平時係餃子迷~~日式中式我都愛吃~~不過呢個….算吧啦….




我叫左辛辣豬骨($58)….唔係話唔好味既……不過…又唔係話好突出囉…..塊肉唔好味…好鞋喎………….





毛寶的赤丸新味($68)….我諗都係食番d普通既豬骨湯好喇~




唯一好味既半熟玉子…即係溏心蛋啦~($10)…個麵有半隻我地自己再叫一隻~好味~




一風堂唔係唔好味既….係睇人地d fb講到好好味…搞到我對佢既期望太大…..最後咪……失望囉~無我想像中既咁好味~~~~我諗我下次唔會去lu~我都係覺得日本一蘭好味d~




食飽飽去逛街~陪毛寶去搵聾貓間新鋪~聾貓也很聖誕~




然後又行過海港城睇睇d反斗奇兵燈飾~(我無再影喇~因為之前一個月先同媽媽食大閘蟹時影完~~我影哥時係唔使同人搶架….今日黎到海港城超恐怖……多人到…我終於明白多人聚集既地方都係好危險架!!!!





仲有專登搵既playmobil展覽~





毛寶仲布集郵集齊全套~~







唔知係咪因為今日係五月八號呢~
個人既心情都好似好d咁~
好開心呀今日~
kor koi kei~
hehehehehehehehe~~



今晚睇左哥套拯救太空一號….
呆左..
完全唔合邏輯….
唔係特登搵d野話佢…
但佢一個咁大既太空監倉…
咁易俾班犯佔據???
完全一d保安野措施都無???
神奇~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-10日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-143日~
最後倒數喇~
緊張~
咩都未買~~

沒有留言:

張貼留言