2012年5月3日 星期四

杯杯澳門婚宴2011-12-09

頂…..今日起身個頭又赤赤下…….成個人都浮浮地…….照番工….唔知係唔係噚日做野做得太快……定還是天氣太熱….我又著住太多衫……我同另外一個一齊有偏頭痛既同事都一齊頭痛翻發……隻眼又再扯扯下…..反反地胃…..救命……不過反反地之中今日都約左郎仔同emi仔一齊食中午飯~去左mactim cafe食…..佢d套餐幾唔錯喎…有野飲or湯…主菜…甜品…73蚊……個價唔算太平…但個主菜太好吃了…….今日係咖哩豬扒飯….攞到出黎…超靚靚的~咖哩又好吃~吃完心情都好d~我記得上一次個飯餐係食龍利柳配蕃茄蛋汁….好味到呀~d意粉都ok的~另外一個飛佛係喇沙湯天使麵~~有邊個諗到將喇沙湯配天使麵??



這天的我們沒有得到厚待….實在有點唔開心… ;[……..於是一放工…很乖很快的去裝下身…就出發了:]






12月9日係杯杯係澳門擺酒既日子~:]~yoyoyo~



地點在金麗華酒店~



hehe~首先見到既係帥氣的新郎~:]




進場了~可惜我那天要上班…..未能幫手;[

新郎致詞時….我也有眼濕濕的感覺:]



好好笑~本身呢條假領係elsa係大陸買~專係用係無領既衫度…..後尾發現…..原來個個都岩用架喎~




仲加入七公子假領大比併~臨時仲拉埋舊同事+舊同學一齊玩~係咪個個都襯呀~最慘係杯仔~著到咁靚都要陪我地一齊玩~




再見番係新加坡一齊做姊妹既子慧..inti..華華~很喜歡子慧的笑容:]





靚靚~:]




睇住你嫁得好~嫁到個咁錫你既人~我好開心呀~hehe~~我……依家很期待你肚裏的小生命於今年誕生~~~~~~~~~我…真係真係好開心~好似自己有左咁~我會好錫佢架~又錫佢~又錫你呀杯仔*3*~~~~我好想快d見到佢呀~~~~~~好鄧你兩公婆開心~~~~~~我要拍手~






終於攝到位同杯仔影張相喇~~~:]




"狂歡三寶"想當年大家去哥三次日本…..笑料到今日依家歷歷在目!!笑咁多年仲係咁好笑~雖然我知以後好難會三個人一齊去旅行了~~~好開心可以識到你同你做到好朋友~係入呢間公司既其中一個大收獲~話時話….原來我地今年識左就黎八年喇~感恩~二寶錫哂你~知道你呢幾個月會好辛苦架喇~加油呀~生左杯bb出黎之後我地再同你食好味野啦~


我地既小公子就黎出世喇~~~我feel到我好熱血呀~~~~~bb~~~~~~~~~~~好開心呀我~~





依家我一路寫blog..一路頭痛…
仲貼住退熱貼添…..
快d好番啦…聽日週末喇…
我諗我今晚要早d休息先得喇….



係喎….
我報左手捏中班呀(即係上次整俾杯結婚禮物哥d)
聽日要上堂喇~~
終於有一堂既興趣班係去到中班喇~~
好野~~
之前話post我d嘔心瀝血既作品都唔記得post添~~
遲下啦~~
唔知聽日整d咩呢~~
好緊張呀~~~
希望聽日番到黎仲夠時間寫下blog啦~~
(yahoo blog係咪癲架…我頭先6點幾post左篇blog….之後我見唔見左諗住post多次…原來佢將我篇blog既時間設左係1970年1月1日喎…..1970年….我都未出世….出世左都未有咁有錢有電腦啦….yahoo你係咪short架??)



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-15日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-148日~
加油呀~~
希望今個禮拜可以諗埋瑞士個行程啦~~

沒有留言:

張貼留言