2012年5月2日 星期三

關於驚喜的聖誕禮物

五一勞動節之後…..放左四假….預左多野做….預左要還………點會諗到多到咁……成日做到流哂汗…..係真係流汗!!因為黎接更既同事問我:你覺唔覺得熱??…我:熱到癲……同事:華…唔怪得咁熱啦….原來你地成日呢區無開過冷氣呀……..華..頂…唔怪得做到我出哂汗啦…….最後哥一家五口見我做到印哂汗臨走時都忍唔住同我講聲:唔該哂辛苦哂~今日接左超多個客……50幾個……我都要向自己拍一拍掌….好喇下…今日還左喇下…聽日唔準再咁多野做呀下~……..由於間做制服既公司仲未做到夏季既制服….而我舊哥套又唔岩著既情形之下……我仲著緊冬季呀….熱到呀……你知今日成30度啦…我就黎熱瘋喇~~~~好彩屋企行番工只係3分鐘路程~



hehe~上年聖誕節之前…….某日同毛寶出黎食飯…..一見到佢就:送俾你架…聖誕禮物~






hehe~~又真係幾驚喜喎今次~因為….識左差唔多12年….我地太了解大家~有時我想送野俾你既野你之前會估到….或者你想送野俾我時又會俾我估中~所以….如果我地俾到驚喜大家….都真係隱藏得好好同好成功~




hehehehe~~~多謝毛寶*3**3**3**3*~~我好鐘意呀~~~~~~


(盡量唔好望我個樣…..嚇親大家~)



依家我成日放假帶係左手哥條就係呢條喇~好靚呀~多謝哂~收禮物真係開心~






做得咁辛苦…..
你話係咪要食番d野獎下自己呀?
梗係啦…
今晚媽媽去玩無人煮飯我食呀…
咁呀….我煮個韓國辣麵啦~開包泡菜啦~台灣既溫泉蛋啦~
一路食一路涼冷氣啦~
正呀~
好啦~今日多野做…
就咁算啦~開心番~
我決定今晚同鄭嘉穎一齊做拳王~
今晚做拳王既時段我一路睇一路踩單車先~
去旅行前盡最後努力~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-16日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-149日~
得番16日咋~
仲plan緊唔知去唔去wine tasting好~
好想去呀~~參觀下酒廠~
歎下香檳~~~爽呀~~~
仲有希望可以去下哥個郵票小國—-列支敦士登~
寄一封明信片回家~


沒有留言:

張貼留言