2012年5月18日 星期五

聖誕追蹤薑餅仔實錄

唉呀呀~~~大假前最後一個工作日呀~~~~~~可惜今日又由天堂去番地獄……..唔知係咪噚日得戚得滯…..哈哈~~~下午超多野做~不過今日呢六個人組合得唔錯喎….一直去到四點半都係時間快緊~~~~~~到左放工哥刻………….我直頭開心到癲左~~~逐一和妹妹們道別擁抱~~~~(其實只係放半個月假jei….唔使咁牙擦喎~)



又黎聖誕回憶篇~之前係fb見人係銀河影左好多聖誕薑餅仔既相出黎~個個影既都唔同…於是我地去到..都想”集郵”一番….哈哈~不過我地行左超耐…都只係搵到3隻咋~





我都幾鐘意薑餅仔~可能因為睇史力加睇得多~薑餅仔係我心目中係米奇老鼠聲的~




哈哈~我地係咪好無聊呀~~~~




我第一套係UA Galaxy睇既戲就係花鼠明星俱樂部3喇~對我黎講~呢套戲係幾開心d歌幾好聽喎~咁就夠啦~






噚晚知道左………..
Mr.佢地6月23號會黎澳門開演唱會…
我噚晚好似癲左咁….不停問人有無靚位既飛買….
超想睇超想睇…
唔止想睇咁簡單我直頭想坐頭兩行哥隻….即係我叫布志綸都聽到哥隻..
有無人可以幫我買到呀????
我直頭想唔使錢幫手做工作人員添呀~~~~~~~~~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-0日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-133日~
唉呀…真係無得一齊去呀…
佢地24號先join到我地…
算啦..都叫做一齊玩兩日先再去瑞士既~
唯有咁諗啦~~
噚晚好乖咁執行李~~發現….唔係好夠位~
哈哈~
聽晚飛喇~~~
好緊張呀~
聽朝如果得閒等我寫多篇blog先出發~
唔知有無朋友仔掛住我呢~:]
開心既係:拳王係今晚大結局呢~~~
可以睇埋先去旅行~yeah~

沒有留言:

張貼留言