2012年5月15日 星期二

北海道海鮮派對

華….今日好似無咩野做….但其實我做到隻劇咁……..攰攰~聽日去買船飛喇…..我真係好希望可以四個人一齊去呀~~~~~~~~~四個人四個人四個人一齊去一齊番!!!



hehe~~係毛寶二姊去完北海道一個星期之後…就到我媽媽去北海道旅行~~~媽媽好慷慨地係北海道買了幾樣海鮮番黎俾d無去過北海道既人嚐鮮~~我仲記得哥晚媽媽番黎時打電話同我講:你快d落黎樓下接我呀…好重呀…….我仲以為咩事…以為佢血買d咩搞到咁重~~一接過一盒白色發泡腸盒既物體….我:華…你點拎番黎架……………….哥盒野真係好重好重………..媽媽你真好~~於是那天約埋毛寶…上黎我屋企開海鮮派對~人地出隻雞…我都要出番d豉油既~哥日食海鮮支澳洲氣酒~我出既~不過….只係價值70大洋~哈哈~






出場喇~~~~超級大隻蟹蟹蟹蟹蟹呀~~~~~~我終於知道點解會咁重喇@__@~~~~~係咪皇帝蟹呢????淨係知佢個頭同我地個頭一樣咁大~~~~~~~~~






俾佢個全相大家睇睇~媽媽大約記得…好似係1400hkd一隻….咁當然比起澳門買係平好多啦~~~~仲大隻好多添呀~~~~~睇佢個背面真係好似異形………..





淨係睇佢隻腳就知幾強而有力啦….不過呢隻蟹….大到咁…三個人食真係…………..多得滯….我諗多兩個人食會好d…..佢隻蟹有跟到一細支蟹醋點蟹肉黎食既…..點左醋真係幾好味既…不過都係哥句….始終呢d水煮蟹….鮮味唔多唔少都係會有流失…我仍然忠於中式蒸肉蟹比較好食!!!不過都算試過下北海道既鮮味~~~




第二樣出場就係…..超勁大隻既牡丹蝦蝦蝦蝦蝦~~~~~~~大隻過我地隻手囉….





搵個小顏既女孩子黎示範~真係大過執面面面面面呀~~~~~~~~~~~





媽媽記憶裏面….係600hkd一盒….一盒裏面有六隻蝦….隻隻都咁大隻~~~~串到個身度隻隻爆哂蝦籽~~~~~~~正到~~~連d蝦籽都食埋~~~~100蚊一隻好似好貴??但真係好味到癲~~~~又大隻又鮮甜…澳門d日本鋪頭哥d細細隻簡直無得比~~~~~~堅好味~




最後出場係…….爆勁大隻帶子刺身~~~~~真係手掌咁大隻~~~~~~





好似都係600幾hkd一大包….我地無食哂…..我記得好似有成17隻一包…隻隻都咁大….我地分左三次食….超好食超新鮮~~~~~~~呢個真係超值~~~我仲叫媽媽如果下次去北海道一定要再買呢個番黎俾我食~~~~~~




唔好以為佢去北海道好大花筒呀…媽媽哥次去北海道…..咩都無買…淨係買左d野食番黎咋~~~~好正~~~食完海鮮之後….飲番碗媽媽煲既麵豉湯暖暖個肚先~~~






前晚同媽媽有段對話…很嘔嘔的…怕嘔既人唔好睇~
星期日哥晚訓覺….訓極都訓唔著….
可能星期日朝早訓太多…搞成咁…
於是我係張床碌黎碌去……超大動作…
我:訓唔著呀訓唔著呀~
媽媽:快d訓啦聽日番工呀…我拍你屁股氹你訓喇…
媽媽拍左成三個字….
我:(再碌黎碌去)救命呀….訓唔到呀…..你做乜仲唔訓呀??
媽媽:我都訓唔著呀….
我:(跟住我地相擁..一齊扭黎扭去)點解呀點解我地咁慘呀
媽媽:係啦我地好慘呀…..
係咪好想嘔嘔呢~哈哈~
咁大年紀…仲係咁鐘意扭媽媽計~
哈哈~



我聽朝開會有得食腸粉呀~
齊醬多辣加芝麻~
幾叻呀~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-3日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-136日~
可唔可以快d話俾我地四個知我地可唔可以齊去齊番呀~~~
快d啦~~
求求你啦~
最好都係可以一齊去啦~~
唔該你啦~
;[;[;[;[;[;[
老天爺爺~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言