2012年5月7日 星期一

七公子聖誕百元限定福袋派對2011 Part 2

其實星期五我有三樣野都覺得好嬲……嬲嬲下….搞到我哥晚連覺都訓唔到…….不過後尾諗諗下…我做咩要咁上心呢…..short Q左咁……都係繼續輕輕鬆鬆過我既生活就算~唔好理d無謂野咁多~~講下我個週末先…星期六:吃了人神景仰既”肥仔記”…我哥日超過一點鐘去佢仲有成盤雞翼等我~~high到叫雙雞翼薯仔米中辣回家吃~~正到癲~~~->學ukulele…我真係退步左好多呀…已經追唔上毛寶….->去”鍋”度打左個靚邊爐~今次好正呀~……星期日:中午食永安….今次破天荒第一次叫”匈牙利牛肉米”….估唔到咁好味~~~~個汁一d都唔似匈牙利~反而似中式汁…有花椒八角….牛肉其實係牛腩…但超林超好吃!!!可以再試~…->去園子咖啡商討瑞士行程->晚飯食薯仔泰國餐~基本上星期日節目都係食野~



百元限定福袋大哂冷~估唔估到邊份係我既??






開估~我係Jill Stuart哥袋呀~~~各位公子同自己既禮物黎個合照先~




經過抽獎之後….就要進行頒獎喇~凱公子抽中左朗公子哥份~一打開係巴黎旅旅書同一對保暖襪仔~諗住都幾有心思~本書岩哂我地去旅行用…點知有人問:如果抽中既公子係係份去法國既咁點呀????朗公子:我計過個機率應該唔會既…..咁都得~佢地仲話…好可惜係一個唔睇書既公子抽中左喎~





貞公子抽中了凱公子那份~有可愛memo和糖果~





三公子抽中了貞公子哥份~開禮物時毛寶呆了….呢支唔係…噴哥d雪嘛???我地笑左貞貞好耐…..話:邊有人送d咁既野架~……貞貞堅持自己:唔係喎~你地唔覺得好好玩咩????於是我地提議不如攞番公司噴啦~~~(實俾清潔阿姨鬧死~~)XD…..毛寶話送番俾佢玩又唔肯~~~笑到失聲~~~~





杯公子抽中三公子哥份~有我冬天著緊既哥對拖鞋….梅酒??(送俾我先岩~)…仲有糖果~





麥公子抽中杯公子的~岩哂佢係公司食飯用啦~





宇文公子抽中了麥公子的~有漂亮的牛奶熊眉kim~岩我用~不過如果係臭熊我會更開心~





朗公子抽中宇文公子的~表面包裝係Jill Stuart~~不過一d關係都無~~~係咪呃哂人呢~~我連包裝方面都好環保的~暖手包同潤唇膏~係咪好岩冬天用呢~





其實呢個百元限定福袋真係幾唔錯架~又唔使浪費咁多錢買禮物~但又要花心思喎~最緊要係:好開心~淨係睇人地買咩已經夠哂娛樂性~笑左成晚~(好彩我抽唔中支雪咋~對不起呀貞貞~~~)




24號同媽媽打左次海鮮邊爐作為我地既聖誕大餐~




好正架~~~有超大隻桶蠔…象拔蚌仔…蟹…帶子…魷魚…牛肉粒……….超多野食呀~~~






唔係淨係毛寶先有送禮物俾我架~我都有送聖誕禮物俾呢個小朋友架~~成個包裝都係我整架….個袋都係我自己用紙摺既….不知係咪我個包裝太智障呢….好似唔係好得人心~總而言之…我整左好耐同好俾心機整啦!!!!!!!!!!




好似係boxing day哥日中午食呢個Galaxy裏面美食廣場度一間專係食熱狗呀…薯條呀哥間快餐….係咪叫new york乜乜……唔記得佢叫咩名…我淨係記得….超難食呀!!!!!早知食番pepper lunch好過!!!!!






今日我有個忠粉過左香港呀…
唔睇我個blog喇…
掛念佢呀;[



今晚無飯食極sad~
買左個豬仔包番屋企自搽厚花生醬…
再係7-11買左10蚊魚蛋燒賣…
餵飽自己~
我真係….好唔健康~
我聲明我係識整簡單野食架~(公仔麵以外都識d~)
我唔係澳童呀~



今日小i坐我隔離….
i:你番埋今個星期就放假啦嘛係咪?
我:唔係呀番埋下個星期呀..我下個星期六先飛
…..一輪靜默…..
我:點呀…我放假你會唔會掛住我呀?
i:你未放假….我依家已經掛住你喇….
華~~~~
使唔使咁冧女呀~~~~
你好衰架~~
人地都好掛住你架~~~~~~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-11日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-144日~
我地星期日嘔心瀝血….咁…
終於嘔左個瑞士行程出黎喇~
不過粗略估計….淨係瑞士六日旅程既交通費…
買左半價卡之後…..都已經要3230hkd..
癲架囉….搞到我地係瑞士淨係中午先可以出街試地道野…
夜晚要番民宿煮野食呀….
真係好貴呀d野!!!!!!!!!!!!!
我去完番黎真係會破產呀!!!!!!!
不過總算瑞士同法國都有個行程係度令人安心好多~

沒有留言:

張貼留言