2012年1月31日 星期二

浪花日式烤肉---做節篇

放完病假理應好精神先係…..但係今日真係好多野做呀……..慘慘….下晝得我同andy但有成30幾隻首次……..好彩其他人都有幫下手~~不過唔讚我地唔得…..下晝咁多首次….但我地竟然係無遲過籌~~叻叻……今日朝早番工時整跌左兩樣野……跟住我就講笑咁講:死囉….整跌哂d野….唔通我今日跌好多野……包括跌錢???………………………………點知………….我真係找多左10蚊俾人囉…….如果咁都係破財擋災….咁就算啦~~~~係架喇~~係幫我擋左一次災架喇~好野~~聽日番工都要加油呀!!!!!!衝呀~~~~因為衝過呢個星期咁就可以星期日食公子開年飯架喇~~



我記得呢日係2011-08-13……我帶左媽媽去浪花食日式烤肉….目的係….做節…仲好似係:”鬼節”……..其實唔知係咪要做呢個節…不過我諗係想出街食餐飯既多~~!!





超好吃的前菜~~!!(送的~~)




呢個泡菜我覺得好好吃呀~~!!唔知點解呢….但呢度好似係食日本餐架喎~




今次鼓起勇氣叫佢哥d推介餐牌內成條魚的刺身~~!!叫左竹簽魚吃($150)….還配上特製既汁黎點…..好好味呀~~~估唔到的好味~~!!




都係要再讚下~~!!佢d壽司真係好好味呀~~~~




但係主打既烤肉……包括鹽燒牛舌($110)…A5日本和牛小扒($150)…仲有伊比利黑豬肉($150)….真係….認真地麻麻……….唔知點解….硬係覺得佢地d肉係好雪藏味咁……可能我唔識欣賞卦……尤其d豬肉…..好鞋(哈哈可能烤豬肉都係咁鞋的~)……不過確係幾有豬味既~但有d貴囉~





都係哥句….燒烤麻麻~~但呢度既壽司可是超級的好吃呀~~唔唔~還有最重要這位小姐滿意~(但查實呢餐係佢請架~)哈哈~






今日會上埋最後一堂法文喇….
不過我有d緊張呀….
因為…..已經有兩堂走堂無番喇~~
新年多飯吃….
希望你唔好抽問我咁多啦好無………
不過如果再有法文班開我都仲係會報架~~!!
努力呀~~!!



好野~~~
我係iPhone度玩開哥個snoopy’s fair又有新野喇~~
今次係情人節~~
好靚呀d野~~~hehehehe~~~~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-39日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-65日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-108日~

沒有留言:

張貼留言