2012年1月3日 星期二

杯杯結婚新加坡印尼之旅2011-11-12第四天Part 1(雨天)

2012年第一日番工~老土都要講句:祝大家開工大吉……今日又無咩野既….不過硬係覺得有d野周身唔聚財咁….個心有d七上八落咁…………….今日一放工就即刻衝去攞旅行d野睇…..不過花多眼亂….我需要d時間去研究研究一下~淨係酒店都有排睇….仲有又要比較下d航空公司~仲要顧埋價錢…..太多野搞…..原來…..一個月緊接一個月去旅行……係要同時一齊諗架………………..好多野諗呀……………………..



2011-11-12
Day 4—-Part 1(印尼民丹島->新加坡)
終於搞掂杯杯既婚禮喇~杯杯應該暫時鬆一口氣~就係第四日既早上…因為見之前一日杯杯早起影日出照太靚…..於是我同毛寶較0岩時間諗住起身睇下影下靚日出…..點知…兩個傻仔囉….五點幾起身….發現…..天係陰既……仲有….日出既位係俾棵樹擋住……………………..睇鬼睇馬咩!!唯有行番入去再訓過囉….






訓番都唔訓得太耐…於是跟大隊一齊起身…去酒店餐廳食早餐~~!!就係之前一日杯杯結婚中午食飯哥間餐廳……噚日食又覺得麻麻地好食….點知朝早早餐係咁豐富架~~~~






仲幾好味既添~~哈哈~~我都食左好多呀…..因為呢一日我地就會離開呢間酒店搭番船出新加坡…….11點船…加埋一個鐘時差…即係…..1點度先會番到新加坡…….都係食飽d好….




呢張相我係其中一個兄弟度借番黎post的~睇下~~原來我地參加婚宴哥個沙灘朝早係咁靚架~~!!好可惜我地唔夠時間去睇啦….





沙灘哥邊仲可以望番過去我地間villa度~




今日就要離開印尼喇…好好睇下呢個”外表”咁靚既villa~不過我還是不太享受太過”大自然”既地方…..我會頂唔順…….拜拜~~





哎呀…一出番新加坡…..下雨中……不過好彩係噚日落咋……如果唔係杯杯結婚會好慘架~真係淨係得佢結婚哥日無雨落囉….謝謝老天爺爺~~!!不過因為落雨…塞車….攞埋房…..(今次我地都係住係Swissotel Merchant Court…不過原來分開book房要成1700hkd一晚架..都幾貴~~)…可以行出黎食野時已經係….3點….好…把握時間~~首先我地又去左麥士威熟食中心(Maxwell Market)….點解??因為我又要黎幫襯超級好吃的天天海南雞飯~~~~~~真係真係好好味呀~~~又唔貴…10幾蚊一個海南雞飯….雞飯好食…雞又嫩~~加埋黑豉油一齊真係好好味呀~~~~~~如果有下次…下次我都一定會再黎食呀~~


都仲係咁多人排隊架~~



又忍唔住食多次螄蚶喇~~~又肥美又大粒呀~




路經牛車水China Town..今次無多行喇…因為上次行過…今次買左d小手信就走





之後又去到武吉士站Bugis~




就係為左要黎Haji Lane~~~因為呢條街好多本地設計師開既鋪頭…行得好舒服~~有d野真係幾靚~~有d價錢都好合理(不過你要有耐心睇下~~)…我係呢度買左兩個靚袋~每個都係兩百蚊度~~~近排有見我既人應該有見我不停用黎出街~哈哈~~睇下d相你應該feel到呢度賣咩類型既野~

















d相係毛寶影架~又會咁岩既….上次行Haji Lane又係咁落雨囉…. ;[…….好彩行到最後都停左雨~





哎呀….
放左個聖誕假…
再放埋除夕假…..
我都未開始溫法文呀…
點算呀…. ;[



近排個頭成日都好似想番發頭痛…
頂住呀~~
今晚媽媽整茄汁蝦呀~~
期待期待~~

沒有留言:

張貼留言