2012年1月18日 星期三

香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅2011-12-08 Part 6

今日朗仔同我轉左更….我番晏…..所以我好肆無忌彈咁…..噚晚睇埋學警先訓…..噚晚分別同小i bb…毛寶無啦啦傾起將來呢個問題……令我諗起我之前好想做既一樣野………搞到我訓既時候不停咁諗住….諗到…我訓唔著………………..哈哈…..不過諗諗下又可能性唔係太高咁……..不過當做目標都唔錯既….起碼個人有d寄託~好彩今日已經無頭痛~仲有我想講下我今朝個早餐超變態:雞奕雞扒墨魚丸撈油麵~佢仲要送左三條菜俾我….哈哈~~~~~~好好味呀~~有小i既早餐會係唔同d既~~~



2011-12-08  Part 6(香港迪士尼樂園)
玩完瘋帽子旋轉杯跟住就去左第二邊喇~~





一行入黎見到地下….華…好靚呀~~好似用水畫咁既??




我真係好鐘意鋼牙大鼻呀~~不過可惜今次係夢想花園見唔到佢地同佢地影相啦…咁….同佢地既肖像影啦~




第六個遊戲—-小小世界(It’s a small world)…玩過好多次…不過朗仔無玩過陪佢玩下~




唔使點排隊….熱熱鬧鬧咁有景睇…有歌聽~~都幾岩小朋友架~





又無排過隊…..15分鐘度出番黎….已經日落得七七八八喇喎….日落中的小小世界…開埋燈…好靚喎又~~~~~~




天黑喇~跑去明日世界去玩第七個遊戲—-飛越太空山(Space Mountain)~

er…………..係完全唔使排囉~~~~~~~我地仲玩左兩次~~~~朗仔第一次黎俾我呃左入去玩:唔驚架…睇風景架咋!!d景好靚架~~玩完第一次佢就唔敢再玩第二次喇~



例牌知道邊度會影相….擺哂post…不過….乜佢依家咁衰架….擺d字係度遮住人地個樣…咁姑寒架…….第一張完全俾d字遮哂…..好彩玩第二次坐唔同既位咋~




大龍使唔使咁得意呀~~~~~~~毛寶本身明明好想買架…點解最後無買既??



好~第八個遊戲—-巴斯光年星際歷險(Buzz Lightyear Astro Blasters)



今次個分數比起上一年退步了~



你想要邊隻三眼仔呀???哈哈哈~

有4隻三眼仔走甩左呀~



我都好鐘意佢呀~~好似個小朋友咁~






今日第一日番工無左臭男人lu…
小i bb說很不爽…..
由於今日好開心同番chlo仔和小i同一更..
小i約左我中午食飯…去左800伴食安琪兒~
期間又傾左好多野…..講下臭男人
講下將來….展望…
講完我發現有一dd既無奈~
唉呀~今日同你地一更真係有說不出既熟悉同親切感~
合拍度爆燈了~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-52日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-78日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-121日~
好野~~~~~
我噚日揀夕左四間酒店…..終於我最想要哥間有喇~~~
仲要超近捷運既西門站~~~
俾埋尾數連機票都出埋~~~
搞掂哂安樂哂~~~
要同媽媽去食馬辣火煱喇~~~~

沒有留言:

張貼留言