2012年2月1日 星期三

薯仔美食

大佬呀…好多野做呀……做到淨係想叫救命…………….痴線架………估唔到新年過左咁耐…都仲有咁多人……希望快d過埋呢個禮拜啦…….今日朝早去左塔石個衛生中心睇醫生….係因應之前去做既體檢而去做既…不過睇左一次…醫生就話:唔使再黎喇~~~……證明我真係無事的~~哈哈~~今日朝早開會朗仔仲幫我買左一舊痴飯同五粒燒賣~~好好味呀~~



今日都係講野食~我係勁鐘意食泰國野既…..不過成日覺得一係太平既就好唔好食….一係好吃就會覺得好貴…..數個月前經黃皮介紹下去到東望洋斜巷我成日去哥間永安咖啡室行入去哥條街既薯仔美食~黃皮話呢度又平又好吃!!





我依家次次黎到都飲青檸梳打~同d泰菜好襯呀~~




辣椒膏炒花甲~~~好好味架個汁~~




醃生蝦~~~50幾蚊已經有好大隻既10隻喇~~




醃粉絲~~好吃好吃~~




炒通菜~中等~




燒豬頸肉….唯一不好吃~因為燒得太乾~




呢個係我第一次黎呢度試既~~好吃…唔貴….每人都係一百鬆蚊~~~




之後仲黎過呢度多次試驗~~包括食過蝦薄餅~~這個超好吃~~平時食開都係厚既蝦餅….原來蝦薄餅都好好味架~~~係我依家每次必點的~~~~




醃雞腳~好味呀~個份量都ok多~(兩人來說~)





hey~這個鹹魚炒芥蘭炒得超香口的~~我超鐘意食~~好耐無食過泰國餐炒既鹹魚炒芥蘭會咁好味~~~好過祖兒哥度炒既好多!!

經過我超過十次試驗都係咁好味~~~~特別推介蝦粉絲煲~~蝦大隻~粉絲好好吃~~~不過提點下~~佢d飯麵都炒得麻麻地…唔知點解…每一次食佢d飯麵我都覺得唔係幾好味~~但係餸就very good~~~最貴哥次每人都係150蚊咋~~好味~~





今日六點幾會食飯……
咁早食飯因為陣間要去殯儀館……
契媽既哥哥唔係度………
人越大…發現去呢d場合就越多…
有好多感慨…
希望佢回歸天主既懷抱….唔再有痛苦



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-38日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-64日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-107日~

沒有留言:

張貼留言