2012年1月9日 星期一

華生堂燉湯

今日絕對攰死bb喇~好攰呀…今日多野做到呀……我覺得仲多話聖誕節後第一個工作日…….我明喇…..因為內地開始放假了~救命呀….真係唔敢想像…….不過今日既心情係幾好既~~不過噚日上網睇過…..唉呀….無哂3月d平機票喇…………唔抵!!本身星期六去換左少少euro….9.90….我已經覺得好抵…..佢地後我地一日換….9.88….點知今日再打去問…9.64….好低喎真係……不過佢話無貨……….如果唔係我放工一定衝左去換錢先~



又到左講我鐘意食既野既環節…..雖然我個人好鐘意食熱氣野~不過呢d清潤野都好岩我架~~我好鐘意去高士德好出名食龜苓膏哥間華生堂….但我唔係去食龜苓膏…我係好鐘意飲佢d燉湯~~~呢個係燉花膠..海螺..花旗蔘..陳皮………好好味呀~我每次去都係叫呢個架~~冬天飲直頭飲完成個人暖哂~仲會食埋佢d湯料…咁就會飽哂~~(我最鐘意點豉油食~~)………不過…又係加哂價囉……本身好似30幾蚊….加到41蚊…依家好似已經係45蚊喇……..點解咁貴架…….45蚊我可以食到好多野喇…..成餐發達都食到啦…….麥當勞食個餐再加個湯又得……去泰國餐廳食到個飯套餐添喇….所以我近排都無去喇…因為真係好貴……………….

真係好好味~可惜變貴了…….我唔捨得飲………







報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-130日~
hehe~~希望咩都順利啦~
我好乖呀~~聽日會寫迪士尼blog喇~~

沒有留言:

張貼留言