2012年1月10日 星期二

香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅2011-12-08 Part 1

今日又一反常態…….超少野做….唔係唔好既…哈哈~~不過有適量既野做係會令人心情開朗d~~(好變態….)….噚晚上網睇左好多關於日本既野….因為諗住3月去~~搵下民宿呀….搵下酒店房….點知發現….我地平時去住既哥間民宿已經爆左….機票亦都無哂平機票…..正在愁爆之際…..去東瀛遊網站睇….發現左佢有d平既package…..但佢係唔會放出黎俾人睇……放出黎俾人睇哥d全部都係4299三日兩夜…….我地發現佢有一個package係3999 5日……咪即刻今日衝去問…..好彩有去問咋….原來今日係最後一日…..頂…好彩毛寶無偷懶咋!!毛寶乖!!依家連哂稅5日都係4412hkd咋~~不過係跟佢個旅行團出發…如果佢東瀛遊個團成團我地先有得出發~~~~不過依家已經好開心喇~~



2011-12-08  Part 1(香港士尼樂園)又係1208呢個時間去喇~~不過今次去之前睇天氣報告話呢日好凍….仲要落雨……我去咁多次都無落過大雨架….超級擔憂………不過擔憂極都要化番個靚妝去同米老鼠影相架~~





我地今次既團友~~有我啦毛寶啦朗仔啦crystal啦~今次我地會帶埋胡迪去架~~




我地今次抽中左呢四張飛呀~~我就得到小仙子呢張~~





今次唔知點解搭哥程船搭左超耐…成個幾鐘…..期間仲見到青馬大橋…..我懷疑佢唔知係咪行錯路…..哈哈~成功登上迪士尼列車~~~~~





今日都好似幾多人喎~點解d小朋友唔使番學既??




到了~~~~好開心呀~~~大合照下先~~~





咦~~~~~又話會落雨雨既~~~~個天好晴好靚呀~~~~~~







入落樂園之前…..已經狂影…………..又係借人地d帽黎戴….影個相…放番低~~呢頂襯唔襯我呀????我覺得幾靚喎….不過同毛寶就好似唔係好襯…哈哈~




華~~又係高飛帽呀~~~~~~戴左之後成個人都會佻皮d~~~~哈哈~~~




拿~~~呢頂先同你搭配架嘛~~~~






哎呀…今日又要開始番學喇~~~
法文又開始了~~~
所以今晚出blog有d夜~~~
不過要為我地既法國之旅…..
練少少咁多法文應急!!!
希望多少有幫助啦~~



我想發表:我對於我愛既人都係好慷慨的*3*



今日開始有兩個報時喇~~
報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-60日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-129日~
希望日本佢成團啦~~咁我地個package就可以出發了~~

沒有留言:

張貼留言