2012年1月17日 星期二

香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅2011-12-08 Part 5

唉…我覺得我呢兩日既工作運都麻麻地…..真係好麻麻地….不過算啦…….噚晚開始又頭痛….今朝起身都仲係頭痛….唉…..今日食左兩次止痛藥個頭仲係痛…….個胃又反下反下….狂作嘔….隻眼都痛…………希望快d好番….. ;[………..噚日唔記得左講….我星期日去左銀河UA睇世紀末光煞3D….滿心期待去睇…..不過我覺得個故事有頭無尾……3D又唔係話好3D……..不過叫做係銀河第一次睇3D叫做試過下啦~



2011-12-08  Part 5(香港迪士尼樂園)第四個玩既—-米奇幻想曲(Mickey’s PhilharMagic)…即係睇哥個3D戲呀~~就算睇第五次我依家覺係好好睇~~~~哈哈…我諗我再去都係覺得咁好睇架~~因為真係好得意同埋小魚仙真係好靚女~






出到黎又係米奇賣野既鋪頭~~hehe~~我好鐘意d公仔呀~~不過我唔會買架~~影張相好喇~~好鐘意好鐘意著聖誕冷衫既米奇~~好靚好靚呀~





跟住又係瘋狂自拍~~~~~~~唔使錢係影得爽d~






其實你都戴得幾好睇架……哈哈~




好好睇呀~~四個女仔都好好睇呀~~




唔得喇….呢個真係戴得好可愛呀~~~*3*~~~令到姐姐好想錫錫既哥d小朋友~




跟住就去左夢想花園(Fantasy Gardens)….好乖咁排隊搵米奇影靚相~





仲有我好鐘意既高飛呀~~~~~~~~~~不過呢張相…我行到埋去叫佢做一個雙手擺係下巴既可愛post…..點知叫極佢都唔肯做囉……跟住我地就一齊好嬲咁影左呢張合照……….超衰仔呀佢


但係佢之後同毛寶影哥時主動叫毛寶做番我叫佢做哥個post囉…想點先……….之後佢同毛寶影我叫佢一聲靚仔….佢即刻超high扮左望右望睇下邊度有靚仔….佢真係好有戲呀…..
後尾又主動同人講byebye…. :P



好靚呀呢張大合照好有氣勢~




轉個頭就去玩第五個遊戲—-瘋帽子旋轉杯(Mad Hatter Tea Cups)….都仲係有一個女仔唔敢玩~
好靚呀d燈~不過咖啡杯玩既時候不宜再轉…..因為本身已經有d快~



另外一個女仔買好爆谷等我地出黎食~~~迪士尼d爆谷真係幾好食架喎~~焦糖味濃~不過食食下真係覺得好熱氣~






今日訂台灣個package有少少阻滯….
我噚日落左訂….
想住西門町一間好近捷運既酒店…
點知無房…..而我揀其他四間都無….
唉…….搞到我今日下晝行黎行去問人問左超耐….
最後揀多四間俾旅行社幫我問有無房….
好驚無我想要既…
因為之前旅行社覆我話幫我問左兩間有…
不過一間要比原先每人俾多500蚊…
不過距離台北車站好遠……
一間就係五星級酒店….好近台北車站…
不過每人要俾多1000蚊…..
華…….咪成4000一個人???
去台北咋喎…….四日三夜要4000蚊….
我去日本五日四夜都係3900蚊咋喎……………………………
希望佢聽日覆我話之後揀哥d其中一間有房啦…..
不過我想住西門町多d呀….. ;[



仲有呀….
今日係臭男人係公司做既最後一日喇….
好唔捨得佢呀….
不過無預期既咁唔開心….
希望佢發展順利!!加油!!



雖然今日頭痛…
但係今晚食沙律同埋三文魚做晚餐~
好好味~~~
毛寶仲上黎我屋企同我玩左兩個鐘~
好開心呀~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-53日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-79日~(book野要順利呀!)
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-122日~

沒有留言:

張貼留言