2012年1月30日 星期一

想起軒記的炸大腸炸魚片炸雞翼鹵水豬耳

今日小朋友又打敗仗喇…….今朝上左山頂睇醫生…….放今日一天病假……所以早d上黎寫blog….好彩十點幾睇完醫生番屋企訓到依家….好番d喇…..頭無咁痛……無咁想嘔…..加油呀!!我要繼續俾心機食五色靈芝….同埋等天氣暖d要做下運動呀….(其實有成兩個月無做運動喇….又係不停咁食食食……………)…其實一路寫blog寫到呢度….媽媽岩岩番黎仲買左國華多醬夾餅俾我做下午茶…………哈哈….想瘦都唔係咁易囉……



今日病病有諗起佢……軒記….我既兒時最愛呢~係食緬甸粉麵…魚湯粉好味~(其實我平時去食係食雞絲撈麵的~)真係由細食到大………到依家我仲係覺得好好味~~佢d小食認真一流呀~~好似炸大腸呀炸魚片呀炸雞翼呀豬耳呀…..都好好味~~再配上軒記既洋蔥辣(下圖哥碟細細碟)….簡直係非常出色呀~~~(比起附近既寶記…..我覺得軒記好食d)





軒記地址係:羅利老馬路3號G地下B鋪….講簡單d即係盧九門口斜對面….依家先知佢有送貨…電話:28532768/28530321….得閒有興趣就去食下我既兒時最愛*3*

左下角既椰汁鴨紅米也很不錯~(媽媽係我寫到呢度突然走入黎見到我寫緊blog…望下d相…….媽媽:軒記呀??…..我:係呀!…..媽媽:又貴又唔抵!(跟住行番出去)…..15 16蚊一個麵…..見人見智啦……….我覺得還可以……………





星期五係新年煙花檔既最後一日…
去左燒煙花無寫blog…
為既係臨收檔前既劈價速銷..(因為過左哥晚兩點賣唔哂就要全部銷毀)
不過好恐怖….個個都好似唔使錢咁燒…..
好似打仗咁…..癲架…
遲d再post相講下(不過唔知遲到幾時架:P)



噚日星期日…
一個人係屋企…悶到不得了….
睇左套超爛片”失憶界女王”
古天樂同應采兒……..
好難頂…..唔知當年票房有幾多….
我淨係知道…我一定唔會俾錢入場睇……
哈哈…..
人日夜晚就同左阿paul姨媽佢地慶祝食飯啦~
毛寶:今晚d野好無食呀?
我:唔好食!!
毛寶:咁係咪食唔飽囉?
我:唔係呀….我食左好多野呀….
毛寶:下…好難食你又食左好多既…..咁奇怪既你?!
乳豬食左好幾舊….炒飯兩大碗….粉絲都食左一大堆
係囉….真係有d怪……..我應該記住我既限額係要黎食d好味野先得!!



噚日都有一件好事既~
杯杯同健仔上左黎我屋企幫我裝左wifi喇~~~~
好野~~我屋企終於有wifi用了~~~
係咪好now仔呀我???
不過我無iPad喎~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-40日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-66日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-109日~
hey….日本之旅仲有40日咋~
噚晚人日食飯見到黃皮~
看見黃皮腳上踩住毛寶很想買的Mastermind Japan x Converse Jack Purcell
好好看呀~~~
睇圖片哥時無咁好睇…
著係隻腳度即時好好睇~~
希望到時去到日本仲有得買啦~~
搞到我都好想買呀~

沒有留言:

張貼留言