2012年1月19日 星期四

香港迪士尼反斗奇兵大本營探險之旅2011-12-08 Part 7

今日….新年前尾二個工作日….順利~新年呀…..都無咩野做….諗住同媽媽係澳門行黎行去咋…..雖然新年都幾開心…不過又耐何新年真係無咩野做…..d鋪頭又唔開…..出去食飯又要加30%………拜年??我連d親戚都番哂大陸….所以係唔使拜年……如果有幾隻麻雀腳就好喇….可以靜坐家中……食下零食…..睇下戲….打下麻雀…………………….噚晚嚇壞人囉….臭男人隻可愛松鼠狗唔見左….隻狗仔我都見過兩次…好得意架…..仲好鬼活潑………不過好彩今日下晝佢話俾我知搵番je~~真係好喇可以一家團聚~~~都算係新年前既一個好消息~~



2011-12-08  Part 7(香港迪士尼樂園)六點幾城堡就開始亮燈喇~~不過…..綠色好似好恐怖….





美國小鎮大街都開哂燈喇…好靚~好似身處係外國街頭咁~




夜晚睇哥d櫥窗既時候感覺好似特別唔同咁~~鬼別靚同特別聖誕架~
















六點幾七點係d紀念品店既人潮高峰期!!有個女仔入到黎失控到唔見左~~




:)……hehehehehehhe…佢地好得意呀~~~




由於有新開既園區…所以都係反斗奇兵既玩具同紀念品都比較多~反而少左鋼牙大鼻哥d囉…..慘慘~~~~~



超大隻胡迪呀~~~~



華~~~落雪喇~~~




跟住就開始乖乖坐係地下等睇煙花~~~:)




好靚呀d煙花…一如以往~~~不過有少少可惜係有d大風….d煙花吹到有d散~




走哥時d雪落到超大….大到…我個相機鏡頭都污糟哂~~~哈哈~~




出番碼頭我地選擇左食元氣壽司….呢間壽司你係諗唔到佢咁平….仲要咁好食!!!!平既程度係…….三文魚子壽司….海膽壽司哥d….一碟都係28蚊咋….驚唔驚???生海蝦甜蝦壽司….每碟16蚊….甜蝦仲要每舊壽司有三隻~~~….有一款赤海蝦都好好食…一粒9蚊~~~平到你笑….品質唔錯幾新鮮~~~元氣絕對係平價之選呀~~~~諗起就想食囉~

哥日每人都好似食左130蚊度咋~~~~



哈哈~~我去迪士尼之前其實搵番我第一次去迪士尼既入場門票…..我第一次去既迪士尼係小學一年班…..第一次去既迪士尼係法國架~~~當時既門票仲要係硬卡~~好靚架~~~~計計下……原來呢張野有成廿年之前喇~~~~~~~~~~好勁呀我~~~古董黎架~~想睇問我借黎睇啦~





~~~The End~~~






哈哈….
我發現今日d客都唔係好聽我講野…
有個阿姨同佢個仔一齊黎….
我同佢講左幾次俾人代攞有d咩手續….
到最後佢又再問我…
阿姨:如果我想叫xx同我攞..咁點呀??
我:xx….係你邊個呀??
阿姨:林xx呀….(我係想問你佢係你邊個)
我:唔理林xx係邊個喇…..佢夠18歲未??
阿姨:佢夠喇咁點攞呀…
我:我頭先同你講左兩次代攞喇喎….
阿姨:(諗住推俾佢個仔)…喂…你知架啦下話…
佢個仔:…er….下….
我:咁即係我頭先同你講既野你地係無聽到既…..
阿姨:哦….我唔係無聽…….我係無入腦je~
我:#&$%^#%^#$#$
我寧願你話無聽到算喇…..聽左你又唔入腦….你不如唔好帶個腦出街啦……



另外又有個阿叔…..
我:300蚊費用唔該…
阿叔:er…我得500蚊咋…..
我:你無散紙呀??
阿叔:我無呀你都無呀??
我:我無呀…我岩岩食完中午飯番黎你係第一個客咋….唔緊要啦我幫你睇下其他人有無..
(之後我幫佢做一個手續係我有兩隻手指會掂到佢一隻手指既…)
阿叔:你又話你食左飯番黎既…..
我:係呀…我食左喇…
阿叔:你話你食左飯你隻手仲咁凍既………梗係你d女仔怕肥食得少野啦…..
華….阿叔…你使唔使咁窩心呀……………………………..
我當堂打左個冷震~



見阿叔話我凍…
即刻求毛寶請我食包天神巷鹽酥雞….
華~~好味呀……美中不足係…14蚊一包太貴….
仲食左串雅明麻辣包~又要8蚊
不過我俾個大叔屈我….
我:我要一串麻辣包…
大叔:好……(此時有另外一個女人係我隔離要兩串燒賣)…好…兩串燒賣…
佢再調轉頭同我講..
大叔:你要麻辣包呀嘛..
我:係呀…
之後佢俾一包野我同我講話20蚊…..
裏面有兩串燒賣同一串麻辣包…
我:….下…我係要一串麻辣包喎…
大叔:咩呀….我頭先咪拎過黎問你囉你自己又話係….(擺明串我答錯野既語氣)
我:你頭先拎過黎係問我係咪要麻辣包咋喎…由頭到尾我都無講過燒賣兩個字喎….
跟住佢先問我隔離個女人有無叫燒賣….個女人話有…
佢咁都唔同我講對唔住囉….
我最憎人屈我….一屈我我會勁扯火…
加上佢今日個辣汁好稀…
兩樣加埋……變成唔好食呀!!!!!!火__火
浪費我胃口!!警告你下次唔好再屈我呀




報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-51日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-77日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-120日~
今日去攞埋台灣d機票同房單喇~~
我發現原來超多人報東瀛遊哥個激平自遊行package…
(即係我訂去日本哥個….)
日本五天每位2999……四晚酒店(未見過咁平囉….)
台灣五天”兩位”都係2999….四晚酒店
韓國”兩位”2999…一晚酒店
癲架…機票都買唔到啦…
韓國真係好抵囉…2999”兩位”喎…雖然得一晚酒店….
但係加三晚酒店都係多千幾蚊咋…
好抵呀救命~~~
以我所知我地1樓計埋我有成最少5個人訂左呢個系列係package~~~
其中一個仲係我力sell之下都報埋~~~
佢仲話:我本身都係3月放假…但諗唔到去邊到….好彩你推介俾我咋~
睇黎…我有做salesperson既潛質~~~~

沒有留言:

張貼留言