2011年7月1日 星期五

安琪兒(窮小子天堂)

今日成七點三先收工…..真係可憐豬…人都癲….都話7月1日無好野……….成個下晝簡直係正到爆炸……………………………..人山人海黎形容真係最好不過……到最後我今日自己都放棄左~但神奇既係……下個禮拜我又番晏~唔通天主聽到我既禱告???如果係平時知道自己番成三個禮拜晏實唔開心到死…..但係…我依家好開心喎~呵呵呵~我又生猛番~



我地又去食安琪兒喇~貪佢熱辣辣時個停車場直通商場…..唔使曬…..加上係八佰伴消費滿100蚊就免費泊車兩個鐘~


所以我地次次係度兩個人食滿100蚊…..行下街~又消磨左兩個鐘架喇~係窮既時候既最高享受~




好味好味….你依家叫我食我都仲係覺得好好食~




仲有試左個新既野飲…就係香梨熱飲~


我覺得幾好飲架因為好似飲緊d好潤既中式糖水~寶就話甜得滯囉~







依家又好開心喇~~

心情真係峰迴路轉~~~

仲有我今日收到自己寄俾自己既聖誕老人村鋪屎卡喇~~~

好靚架~~~

個郵戳同郵票都係獨一無二架~(遲d寫旅遊日記時post上黎呀~)

瑞典都係今日收到….不過…

我哥張無吸到郵戳俾我囉!!!!!!

點解呀點解寶寶有我無呀!!!!!!!!!



報時:距離Mr. people sing for people演唱會仲有—-1日~

好野我依家好開心好開心好開心呀~~

沒有留言:

張貼留言