2011年7月8日 星期五

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-14第二天Part1(天晴~)

今日好早好早就起左身….大約六點七度…..因為今日係爸爸既死忌….所以我同媽媽早d起身去拜爸爸…….拜完之後好彩出黎有的士…..即刻跳上車……跑番屋企沖番個涼…….再去番工……好彩今日番晏咋~不過今日做野有d力不從心……成日個人都係眼訓中渡過…..睇d野好似散開哂咁……………….咁就一年喇….一年前大約就係依家呢個時間….爸爸就離開左我同媽媽……….就好似噚日發生咁令我痛心……同樣地….我同爸爸之間發生過經歷過既….亦都好似噚日發生咁開心…..希望爸爸係一個更好既地方生活緊…..請準我說聲:真的愛你:]



2011-06-14

Day 2—-Part 1[丹麥(哥本哈根)->挪威(奧斯陸)]

之前哥晚有少少訓唔著……四點幾度起左身玩左陣上網……再訓…….起身發玩天氣勁乾燥…….塊面好乾…..隻手仲甩皮甩到好似發哂毛咁……….晨早起身睇下有咩早餐食….點知….第一日既早餐….唔係幾討好………..





出發~發今天天氣幾好~~~~~~真開心~因為黎之前上網睇d天氣都幾差…



第一站就係去—-佛德烈士堡(Frederiksborg Castler)……至於佢係咩….我都仲未研究到…..原因係…..換左第二個當地導遊做解說…..個導遊係講普通話…..唔係聽唔明….而係….佢講得好悶………..完全聽唔入腦…..我依家上網搵番先知…呢個係丹麥既皇宮同埋係歷代國皇舉行加冕儀式既地方…0我…依家知喇~


有d人唔想上鏡呀~唯有用笑哈哈黎畫走佢啦~



行到入去無無聊聊咁又無聽佢講解就自己求求其其影下相…


點解皇室著d裙顏色咁……….醜既….



又亂影…..不過感覺上呢個皇宮係一d都唔金碧輝煌既…….相比其他國家…好似法國或者俄羅斯哥d……真係差好遠…或者當時佢地個國家唔係咁有錢卦……覺得成個皇宮好大….但係就係無乜佈置咁囉……..










應該最有睇頭就係呢度…好似係宴會廳既地方~我覺得最靚既地方









好野~~~

終於都到左星期五喇~

仲好既係下個星期終於都可以番早喇~

大吉大吉喇~

好想暑假快d過去呀…

因為依家太多人喇…….好攰呀



近期同大家討論得最熱烈…要係whatsapp開個group講既

就係布志綸到底係大眼定細眼….

係我心目中…..梗係大眼啦~

總之五官加埋好好睇啦~

好想快d出演唱會dvd呀~

等我煲飽佢~

沒有留言:

張貼留言