2011年7月13日 星期三

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-15第三天Part1(有時天晴~)

今朝早好慘…..派錯line…….四個人頂六個人…不過好彩後尾有老細幫手…..叫做無咁那手唔成勢…..不過d人唔知係邊度行出黎…我真係唔知澳門有咁多人….日日都咁多人我都就黎做到癲…….我發現我今日打從第一個客開始就失聲………把聲超沙啞!!!!!我已經覺得我把聲唔再屬於我咁………….. ;[…….我一放工就即刻起跑離開公司….並唔係有d咩好趕住做….其實我今日一放工就跑左番屋企…..我只係覺得好攰…好想快d番到屋企………沖番個涼…好好咁坐下…我依家真係好憎暑假呀

2011-06-15

Day 3—-Part 1[挪威(奧斯陸)->挪威(莉莉荷瑪)]

由於朝早起身洗頭之後無得吹頭….連妝都無心機化…….等個頭乾就衝左上去食早餐…之前係fb post過呢張相點知俾人話我食咁多早餐

我想講呢個係二人份囉……




千辛萬苦落左船…因為好多人同要拎行李…去左第一個挪威奧斯陸既景點—-韋特蘭雕像公園(Vigeland Park)…身後呢條叫人生百態柱….聽講好出名囉~





呢日d雲好似好靚咁呀!!!




呢個噴水池好難影到全個同影得靚!!!





公園裏有幾棵好靚既rose呢~同寶寶好襯呀*3*



仲有其他好搞鬼既雕像~~~~~~~~




見到好多人同呢個憤怒的小孩影相…唔知咩事一於跟影左先~




挪威既天氣都係涼涼地…有太陽哥時就覺得熱..無太陽就會覺得凍~



好開心又有媽媽請食雪糕….呢度個tiramisu味超好食架~~



之後就去左—-維京船博物館(Viking Ship Museum)




得覺得d維京船都幾大隻幾宏偉….不過我一d有關於維京船同維京人既歷史都聽唔到….因為導遊陳仔好求其咁就略過左…………………







噚晚翻閱舊短訊……

睇到爸爸以前send俾我哥d sms

都係講下佢地依家係三鄉番左黎拱北按摩呀…

提我影身份證呀…

問我今晚想食咩呀呢d閒話家常…

但依家睇番呢d閒話家常…..覺得好珍貴…

我好掛住爸爸呀;[



近排成日聽人講Mr.抄人d歌….

作為佢死硬派粉絲…

我 ​都唔係盲目咁追隨alan po~

我有為呢件事去上網聽過其他樂隊既歌….

Mr. - 感動係抄Travis - Closer(我真係聽唔出囉…)

又話黑色狂迷抄Simple Plan-The End(真係一d都唔似喎….)

以我對Mr. ​既歌滾瓜爛熟既程度….

完全聽唔出佢地有抄人d歌囉…. ​

我聽住疑似抄襲既歌我完全聯想唔到佢地既任何一隻歌~

所以~~~~~我會繼續瘋狂咁支持Mr.~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言