2011年7月14日 星期四

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-15第三天Part2(有時天晴~)

好野~放工~每一天都係辛苦既一天~賺d錢真係有血有淚….我今日做做下仲俾d收據界過我個咀唇…….好彩我命大查得潤唇膏多先無事~如果唔係我應該係個客面前個口流哂血咁…………………..其實我依家日日都諗…..放工好開心呀….不過放工咪即係同聽日番工既時候又近左喇….係咪好灰呀….我真係好攰呀因為…..



2011-06-15

Day 3—-Part 2[挪威(奧斯陸)->挪威(莉莉荷瑪)]

又到放飯時間….不過…又係…自助餐….幸好呢餐幾好食…..煙三文魚好好味呀~

仲埋個湯好似雜菜湯咁都幾好飲既~但係又係同其他鬼佬團一齊食….又係要排超耐隊囉…………….




挪威街景同埋電車~~~~用iPhone整過d色好靚呀~




食飽就去左—-市政廣場(City Square)..呢度係每年頒發諾貝爾和平獎既地方





跟住又去左行一陣d商店街….不過我都係得個行字…超慳~







行過見到好可愛既大熊與小熊…襯埋個噴水池好靚呀~



跟住就驅車去莉莉荷瑪(Lillehammer)….去哥度既原因係因為我地聽日去既景點條路太長….所佢佢係一個中轉站…等我地唔使一次過坐咁耐車….順便住番晚…..係中途既油站鼓起勇氣用30nok(45hkd)買左支啤梨味既雪條….點知…………….唔係咁好味…..早知忍住唔貪吃啦……………




仲見到個雪櫃有支絕靚既玻璃樽可樂..40nok(60hkd)…買左!!

好彩有買咋…因為之後都無再見過喇~



到達莉莉荷瑪已經係食飯時間…..呢個薯仔…超好食!!

皮都食埋…..佢既外層有點點既鹽花包住…….我覺得Lillehammer既薯仔係我咁多日係北歐食既最好食~~深淺色唔同既薯仔味道都唔同…薯仔細細可以一口一個….我食左好多粒呀~~如果大家有機會經過Lillehammer真係要試下佢d薯仔~~大力推薦~~



入左挪威就開始我地既食魚生涯…不過呢餐個魚都幾好食…..d魚似啖味既馬介休…….但係就有一pat勁香既香草牛油拌住黎食….好味呀~



其他前菜同甜品….前菜麻麻地啦~甜品的蛋糕還可以~

因為我覺得我整既朱古力蛋糕係最好食~~~好唔知醜呀~~~~(好啦好啦新加坡食過既shot cafe都好好味呀~)



食飽出到黎岩岩落完雨…有機會見到彩虹!!我之前都有見過彩虹….但我未試過見到咁大條架……好靚呀~~~~~~~~~~~



莉莉荷瑪街頭~其實無咩野行….係一個鎮咁囉..不過都幾舒服~

呢晚住係Clarion Colection Hotel雖然唔係好大…不過都住得幾舒服!!訓到我死去活來呀哈哈~







今日有個同事同我講左句說話…

不過聽完之後有d唔開心….

因為我覺得…..又唔係淨係你一個有付出…

我都有架…….

好彩聽日係星期五喇…..

終於可以放一放鬆喇……..



我聽日去睇哈利阿波死神的聖物2

好緊張呀……

因為真係最後既最後既最後喇..

仲可以見到阿波老左個樣呀…

萬分期待!!



唔……….

今日做到呆下呆下哥陣…..

諗起Mr.既搖擺喇

"一早要趕落床落寞又頻撲

穿街過巷路人腳踢腳最多

朝九晚七沒自由悶局又難反抗

只可以講:為求嘆世界去趕~”

沒有留言:

張貼留言