2011年7月19日 星期二

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-16第四天Part1(時有太陽時而陰天)

好很攰呀………………點解過左星期仲係咁架………今日工作上又處處碰壁………….好不容易先捱過今日……………..噚晚又訓得唔係幾好喎…….碌黎碌去碌成個鐘先訓到……訓之前個頭又痛喎…..食左粒藥先訓……….唔知係咪噚晚夜晚出街食飯食得太飽……..搞到我個胃又有d唔舒服;[……………暑假我又無旅行去….但又要經歷咁多人潮……依家既我…..真係憎暑假憎到死囉………………………….快d過埋8月呀!!!!!!!!!



2011-06-16

Day 4—-Part 1[挪威(莉莉荷瑪)->(哈斯洛)]

早餐….隆重推介隻碟右上角啡色的低脂羊奶芝士!!!!!!!!!!!!!勁好味呀…..好難形容…..佢哥種味….好獨特….又唔係騷味喎…因為最怕騷味既毛寶都食指大動….最難得既係…..低脂呀!!!!夾三文治食真係一流呀~~

由呢一日開始我每一日都係將所有既料夾入麵包做三文治食…好好味呀咁樣食…睇下幾重料~d料多過瑪加烈好多架~




食飽出發~但係….點解要影呢個教堂呢???我竟然唔記得左….



於是就開始左少少長途既車程喇~途中經過d幾靚既風景~



挪威d空氣真係好到不得了呀….去到記得要吸多幾啖~呢日我地由莉莉荷瑪出發去睇冰川….萬分期待~



之後停左係個火車站度去洗手間….我同毛寶無去就搏命影影影~





呢兩張係用Lomo機影既~係咪特別有feel呢~




坐多一陣車之後…咦?!我有無睇錯呀????



個個都0華0華聲咁呀…導遊陳仔唔係咪覺得我地前世未睇過雪…..竟然放我地落去影幾幅相呀~~~~~咩時間呀….都六月啦….仲有雪…個山又唔見得幾高喎….



一出去超興奮!!!!!即刻搵人幫我影相….點知…………………..勁凍呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!唔知點形容….凍到……d風吹落d皮膚度…..好似有針吉咁囉…….吹到d皮膚超痛…超凍又超痛…不過我覺得好靚呀..如果有太陽仲好~



我地著既衫同d雪好格格不入呀~



呢舊野點形容呢??d人堆起黎係想認路??不過好似係有d令你好運既成份~所以我地都唔執輸執石仔攝入去偷少少好運~





i love norway~因為佢既清新空氣~







噚晚同lucinda佢地食飯…..

知道佢近排辭左工…..仲以為佢搵到第二份工所以轉工..

點知原來未搵工就無做…..

仲話”東家唔打打西家!!”

突然間覺得佢好有型~



今日有個阿姨係我附近掃地….

點知佢掃掃下…….個掃把掃到我隻腳囉…

人地話俾掃把掃到隻腳會衰三年…

我依家好僅僅於懷呀………………………

沒有留言:

張貼留言