2011年6月30日 星期四

再吃林記燒烤

今天很可憐呀……..做到聲都沙埋…….人多…但人手唔多…….面對住無理既人….仍然要從容面對…….又嫌我地無眼神接觸……第二個又嫌我地效率唔夠快……我都唔知顧得眼神接觸定效率好…..只知籌機排得密密麻麻就好了…….永遠只有顧客滿意度調查……沒有員工滿意度調查…..這個星期…..身軀感到很累….精神感到很累…..心情也感到好累………手指俾紙介損左都無時間抹乾d血…..唉….第四日達唔到標……放工時大風大雨得把我的傘吹反……天都不愛我………………………..



今次再去林記燒烤….得我同毛寶兩個人都要去~因為太好食喇~


法式炒蜆啦~好味~




鹽燒中蝦啦~不過今次乾左少少囉




仍然咁好吃既芥末燒羊架…真係好好味..我依家諗起又想食喇~




仲好健康咁叫個菜tim….都幾抵咁大個~




今次貴過上次…..都話多人叫野食先好~又多d野食…又會平d~


我都係會再黎架~~下次call齊人一齊去~







報時:距離Mr. people sing for people仲有—-2日

其實我倒數既興趣同心情已經不大….

上個禮拜仲去緊旅行…今個禮拜簡直係非人生活….

一個天…..一個地



最殘忍既係話俾我知…

聽日係7月1日…

香港人既假期………………

沒有留言:

張貼留言