2011年7月25日 星期一

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-17第五天Part1(下雨天)

今日係好可憐既星期一呀……….首先我噚晚我訓得唔係咁好……訓黎訓去都訓唔到(因為有某d噪音影響)……今朝已經好無精神….諗住中午番屋企訓一陣………..點知好景不常………………要開ot…..有無咁多人呀…..點解又唔係突然間有咩特別假期會有咁多人架……..搞到我地要食飯食得半個鐘……………….我今日係跑番屋企食……用個半字時間食左我個便餐….已經係食便餐唔係重餐喇喎………我個胃都係頂唔順囉…….食完個胃反下反下…..都消化唔到……又跑番工………….所以…今日真係好攰呀…………………絕望既係…..聽日都要係咁……………………………….



2011-06-17

Day 5—-Part 1[挪威(哈斯洛)->(富林)]

早晨又吃得飽飽~今日無羊奶芝士…但有好好味既肝醬~

呢間酒店實在鏡都唔多塊….慳番呢日無化妝~




不過今日一朝早就落雨…..都唔細雨….但都總好過係噚日行冰川哥日落既~噚日去行冰川…呢日活動仲少….只係去坐船遊覽世界最窄及最長既峽灣

呢個教堂呀陳仔話特登加俾我地架喎….不過我唔知佢其實有咩好睇??



毛寶話好鐘意呢張相喎…話影到我地好似小精靈~

呢個景又係呀陳仔話好靚喎………………….



又係Lomo機影既…毛寶原來擔遮影相都幾好~因為好搶鏡喎~




出發去搭船喇~不過天氣仲係麻麻過麻麻呀…………



我地架旅遊車會上埋船~



er…其實坐船真係唔係好岩我架…因為…我真係訓到癲..又俾人惡搞



我唔明喎…哥d白色又唔係雲..又唔係霧…到底係咩自然現象??

令我覺得好似去左仙境…..都好似去左中國桂林哥d山水甲天下咁~



冒著雨充出去係有原因架(當時好凍d風超寒)




因為陳仔話會有好多海鷗….叫我食早餐時攞定麵包上船….一見到海鷗我地就好興奮…..不過得一隻囉….仲要呢隻俾佢搶餵埋…之後佢就無再黎過…




到左喇—-世界最窄及最長峽灣(Naeroyfjord & Sognefjord)~~不過我唔係好睇得出囉~~~陳仔到左都無介紹既…..我都係見人地衝出去影相先知咋…頂佢..




落船等食飯….係紀念品店扮維京人….哈哈~








可唔可以聽日都順順利利呀??

求求你啦~~

俾我順利過渡到星期五啦~~

沒有留言:

張貼留言