2011年7月6日 星期三

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-13第一天Part2(丹麥天晴~)


超衰囉…..今日我行出大堂諗住搵個客幫佢做d野……點知俾另一個客(阿姨)企係個大堂度喪鬧……原因為係佢個籌無叫到就過左……點會無叫你個籌呀….順住叫除非你發雞盲je……….就算我真係有咩做錯你都唔使咁樣咁大聲鬧我呀下??當住咁多客面前…..你都痴痴地線…我阿媽都未試過咁樣鬧我啦…你憑咩咁鬧我呀……我係黎做野唔係黎俾你鬧架…….發癲就番屋企啦…死八婆….後尾我中午番到屋企都仲好嬲…..覺都訓唔到…..後尾訓係度冷靜左一陣先好番d……平復番d…..d客成日黎到就以為自己大哂………又唔係自己岩架喎…….但就係都要鬧左你先囉…….咁對我地真係唔公平……因為你就算你有幾嬲都好…..只會係你唔岩…..同埋唔可以串番佢………最憎遇到呢d痴線既客!!



2011-06-13

Day 1—-Part 2[香港->芬蘭(赫爾辛基)->丹麥(哥本哈根)]

行完美人魚像之後就折返去—-漁港碼頭影下相喇!!呢排屋仔成日係d雜誌度見到架~~~~好colourful呀好靚呀~~~





依家個樣仲係好皮光肉滑架~過多幾日再睇下我個樣啦~





又影到跳起相喇~~毛寶又怪我幫唔到佢影跳起相囉……..

又諗唔下係佢自己跳得唔好喎~


呢個時候都差唔多七點….你睇佢以為就日落le….其實…..

呀….係呀…其實平時導遊陳仔講野都幾悶…不過我有時都有聽架…佢話:哥本哈根係丹麥語既意思係商人既港口~


呢一晚係丹麥食既係……中餐~都幾好味既~不過如果係後d時候先食就仲好…因為食多幾日西餐先會超想食中餐~



第一晚住既酒店就係First Vesterbro Hotel..都幾好~仲有wifi添~番酒店攞左房之後我地就出左去行下街…..睇下酒店周圍有d咩……我地出發之前先知…..原來北歐呢四個國家……唔係全部都係用歐羅euro……..只有芬蘭用euro….其他既丹麥就用丹麥克朗(Kr)….挪威又用自己既挪威克朗(Nok)….瑞典又有瑞典克朗(Kr)…….偏偏我地身上面淨係得euro…….不過就算一早知….銀行都唔會有呢d咁冷門既貨幣俾我地換….所以去到當地先換….導遊陳仔就同我地講話都係兌個幾…….大約1.5hkd=1Kr or 1Nok….不過我地去當地一間兌換店用港幣換…超貴…佢換2hkd=1Kr俾我地….頂……………………..跟住就去睇下d物價….好貴呀…..一個合味道杯麵要成50幾60蚊hkd!!!!一枝細支可樂就要37.5hkd!!!!!!!!貴到打冷震!!!係丹麥既第一日就淨係買左兩張postcard寄番屋企…..郵費加postcard就已經要54hkd喇…….我知道北歐既物價好貴…..不過我無諗過咁貴…..而且我見上次去西葡都係用左3000hkd就買到好多手信….所以我今次都係帶左410euro去咋…..開始有d擔心喇……………………………………….



行緊番酒店….呢個時候….已經係夜晚十點幾喇…..仲係咁光…..

我頭先講佢就黎日落……係錯……..日落到依家都仲未落完…..成晚到我訓……我都未見過天黑…………………………………………………….





唔….

我平均每日都會聽Mr.既people sing for people成隻碟3次~

今日唔止…..

連沖涼都要聽下……

因為睇完佢地個演唱會….

覺得對d歌有左唔同既睇法….

覺得好好聽好有意思~

好似中左毒咁tim~

其實我依家都聽緊架……


前晚發夢見到爸爸…

佢無同我講d咩…

不過同佢玩得好開心~

沒有留言:

張貼留言