2011年7月21日 星期四

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-16第四天Part3(時有太陽時而陰天)


yoho~~~~~~~好野~~~~今日同噚日一樣準時收工呀~~~~~~~~~~多得哥兩位同事通力合作咋~~~~~~~~唔通係因為你噚晚同我講祝我今日順利有關????今日真的爽~真的他媽的爽~~~~~為左慶祝…我今日為我既無味人生加左一d蠔油~~~~~好感恩呀已經…..諗住再下一城….有盒擺左係度成兩個星期既魚仔餅…..諗住今晚獎勵獎勵一番幹掉佢~點知我阿媽先我一步把它幹掉…………………………………………….媽咪….點解你遲唔食早唔食……係我鼓起勇氣食既時候…..對我咁殘忍……………….



2011-06-16

Day 4—-Part 3[挪威(莉莉荷瑪)->(哈斯洛)]

真係靚得好交關呀~~~~哥隻藍…令人好難忘呀~






Lomo機下的寶寶*3*…好可愛呀*3*



其實我地係可以行到埋去架….我都好想摸下個冰川…..但由於呢個時候開始落起毛毛細雨….所以我地放棄行過去…因為怕上山容易落山難!!

我地哥團有兩夫妻去摸過…佢地話:又凍又硬~



又係毛寶個Lomo機影既~顏色就係唔同d……我地同冰川影既時候好有太陽…無落雨………但我地一影完…..其他團友開始影既時候…..就開始落雨喇…我地真係好好彩呀!!!!因為如果落大雨….睇落都唔靚啦!!我地之後係挪威既機場撞到翠明假期隔離團既領隊…..佢地後我地一日去冰川….點知哥日落大雨…..而且領隊同好幾個團友都跌親or跣親…..我地去早一日….真係好好彩!!!

要睇呢d大自然景除左你要有體力外….重要好有運氣!!



呢日既行程就只係得行冰川….行完又再坐車去—-哈斯洛(Hafslo)


離開冰川…又出太陽….吹佢唔脹….呢個時間已經七點幾……



襯食飯之前要去行下超市呀~~好可愛既小朋友手推車~

我都係小朋友所以我都用~我諗大多數外國既supermarket都有~



見到好想食好重好重既火腿~影完相俾表姐張豬脾放係我隻大腿度比拼…

擺明笑我肥…………………



其實佢d野普遍黎講都係好貴….所以…得個行字



呢支Oden水….係用冰川水做既….開頭諗住買支試下係咪特別清甜….



但係……太貴了~合照一張就算了~



佢地都好興呢d勁大罐既啤酒~不過唔係平架…..



我地都有幫襯架!!我地實在忍唔住買左四罐啤酒加一包大薯片

不過呢幾樣野加埋要成200幾hkd囉………作為飯後happy hour…最好飲係最右邊哥罐~有蘋果味~易入口所以易醉~我地五個人飲…..有個女仔哥晚飲到wing左………..不過薯片唔好味!!



又放飯喇~又係白曚曚既湯~



薯仔加白汁…但絕對無莉莉荷瑪哥d咁好食



今晚據稱係食豬….終於唔使食魚喇….開心得我丫!!!

不過佢拎到出黎…..點呀…大佬……呢d同自助餐哥d冷盤火腿有咩唔同呀???唯有食菜……



甜品….令到我伯娘大叫歡呼…..我就無咩感覺


呢晚住係Eikum Hotel…..家庭式酒店……reception….搬行李…送餐一腳踢哥隻….當然唔好太大期望喇……………連個風筒都微弱過人..







好開心呀聽日就係星期五喇~~~

期待期待呢~~

星期五晚就去學下野…

星期六又去neway唱k喎~

好開心呀節目好豐富~~~



噚日開始對你有一個新既睇法….

幾年前發生仲可以當你年少無知….

今時今日錯過都要再繼續……

你只管你自己開心就夠

我覺得你其實好自私…

沒有留言:

張貼留言