2011年7月4日 星期一

Mr. Everyone Concert 2-People Sing For People

今日雖然好多野做……但係都做得好開心~因為一切又回復平時咁樣~加上今日放監~~~喜上加喜~~~~~~~~~~~~~~



平時d blog d相都唔會今影聽日post….通常都順序post….但由於噚日過完香港太high唔post唔得…..係有原因過香港架~因為噚日係Mr.既everyone concert 2-people sing for people第一場~~~~~~





今次d souvenir無上一次咁靚囉~所以咩都無買..但呢張poster好靚~




今次有四個狂迷去睇呀~~~~~今次抽個位抽得好好呀~~~因為我地後面無人可以喪企….同時又可以正面對住個台呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




今次個台係咁既~不過好似上次特別d~




八點半開show喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




第一首歌就係唱tonight tonight~~~~~~alan po布志綸好靚仔呀~~~~




乜佢隻眼真係好細咩????我又覺得適中喎~可能我太欣賞佢喇~




呢part好搞笑….alan叫tom做主音~




跟住alan就去左去後面打鼓tom唱歌既有趣畫面~


tom仲讚alan打得幾準~



ronny都有唱番半首歌…就係等不了…雖然唔係絕頂好聽….但由於呢首歌係ronny作既….所以我都覺得佢唱得幾有感情~




跟住就唱我是憤怒!!!!睇下幾多人企哂起身!!!!!超有氣氛~~~




播佢地細個既相唱兩大無猜~布志綸個樣真係好醒目~


終於可以見到布志妹喇~~



換第二套衫出場又黎一連串快歌~如果我是陳奕迅..everyone..黑色狂迷…搖擺等等超勁正快歌~~~alan仲攞部機影低d歌迷~~~~




到左encore部份就唱左好多佢地既舊歌…..好好聽….好好聽….成晚除左佢地入去換衫….我係由第一首歌企到走!!!一唱快歌成場超多超多人企起身!!!今次演唱會雖然d衫無上一次咁靚個舞台佈置又上一次特別d…d souvenir勾唔起我購買意慾…….但係……………Mr.既音樂先係最重要!!!成隊噚晚都表演左超水準!!!!!!我噚晚大叫左成晚今朝同d客講野個喉嚨都好痛….但係都值得架…因為你地個show真係好好好睇…可以令大家好投入咁睇!!!!今日成日我個腦都係不停咁哼住你地既所有歌…..令到我工作都心情好d~好期待你地既下一次演唱會呀~希望就係下一年啦~~~因為我想每年都可以睇到你地既現場演出!!!


Mr.既演唱會係唯一一個表演者可以令我由頭企到落尾咁投入!!…..美中不足應該係無唱到我好鐘意既假使同埋幾鐘意既mister啦~唱王菲既暗湧都好正呀~支持你呀Mr.~支持你呀alan po布志綸~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好可惜尾場係weekday…睇唔到!!噚晚都已經唱到11點九!!!今晚尾場唔知會唱到幾多點!!!衷心希望你地今晚場show都好似噚晚一樣咁精彩同咁順利就好喇~

沒有留言:

張貼留言