2011年7月20日 星期三

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-16第四天Part2(時有太陽時而陰天)

華~~~~好野~~~~~今日準時收工~~~可喜可賀~~~~~~~~不過聽日周小姐請鐘…..得番我一個人……加兩個隔離既同事….希望都可以好似今日咁樣咁準時啦~~無味人生第7天……….仲頂得住!!!!!!希望部單車快d黎啦~~~等我可以喪踩呀~~~



2011-06-16

Day 4—-Part 2[挪威(莉莉荷瑪)->(哈斯洛)]

又係度扮野…..嘔呀………不過係挪威好似日日都係塵世美咁~




紀念品杯….點解d公仔咁似我去西班牙哥時哥隻既??



又放飯喇~~但係…又係魚……超淡味魚+硬掘掘飯………..




甜品幾好食~但唔係雪糕黎架喎~



又係紀念品…點解佢d鞋仔咁靚架??超想買但唔岩著…應該300幾hkd一對~



食飽代表有力氣去行山喇~黎到—-約斯特冰川國家公園(Jostedal Glacier N. Park)….呢個係—-尼加士冰川(Nigardsbreen)….what????救命!!!!遠睇已經超靚超靚呀~~~~我無諗過呢世人有機會睇到冰川架!!!仲要有太陽喎~

解釋下冰川形成先..我上網搵…唔岩唔好話我呀….係極低溫下…原本河水都變成冰…..經長年積壓河水以固體流入海中..經過互相高壓擁擠而形成冰川~其實我簡短左好多喇~仲有冰川係藍色架~~係高壓力下..冰川裏面都係藍色冰晶…所以睇起黎係藍色架~



本身有一段好難行既路要行…好彩呢日好天!!有船仔過呢條路….令我地行少個幾兩個鐘既路程….坐船仔只需10分鐘度~

好彩好彩有船坐….去到唔好天無船坐既人….要知道自己將要賴野喇~~



搭左船…又同冰川近d喇~~好藍好藍呀~~睇冰川真係要快d睇….因為佢有可能逐年逐年咁向後退…….我地睇過冰川之前既圖片….本來落係條河附近…..依家退下退下就退哂上去喇!!!



由於隻船唔夠坐哂全部團友….我地上船先..所以就係山腳下等其他團友……所以又影下靚相先啦~~不過我記得呢度…好凍好凍..我同毛寶仲共用一條頸巾






呢個係導遊話個景靚所以我地跟影~



好喇要行上去喇…..係…..超級難行囉….你睇我伯娘(桃紅衫)係前面行到….

我都滑左幾次腳呀!!!!差d跌死……不過行行下又唔覺得凍喇喎~



華!!!!!!!!!!!!!!!!!!近睇真係係好靚好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~不枉行得咁辛苦!



由於大風我帶帽…俾毛寶家姐笑我似海獅………………………………..



這張是毛寶的Lomo機影的~好懷舊~







唔知點解我隻右腳膝頭以下既部份…

都冤住冤住痛喎…..

唔係又係風濕痛呀下…………..



好緊張呀星期五就去學新野喇~

唔知好無玩呢??

唔知我整既作品靚唔靚呢??

沒有留言:

張貼留言