2011年7月26日 星期二

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-17第五天Part2(下雨天)

今日中午都有開ot……得半個鐘我都堅持番屋企因為我想俾自己錯覺….我有離開公司….我有放過工………….今日都有好多人呀……搞到我個頭又開始痛痛地…..依家開始抽下抽下………………………….明天可否讓我精神點?



2011-06-17

Day 5—-Part 2[挪威(哈斯洛)->(富林)]

係挪威呢幾日既生活就好似退休咁….又食飯喇~





個魚係炸魚..個個都話麻麻地…不過我覺得配埋d好似他他醬既一齊食ok喎~



其實真係唔知佢地舊甜品係咩黎…又唔係雪糕…又唔係慕絲….我淨係記得今日呢個係檸檬味…………..大家都讚舊甜品好清新~




要跟這個世界上最窄及最長既峽灣say goodbye~我覺得好似落雨睇好似比起好天哥時睇更有詩意~因為個境好似好虛幻咁……




之後就坐車直落—-富林(Flam)…估計黎呢度都係一個中途站….因為兩點幾到左酒店之後…..就無行程….就係話呢個鎮呢好靚好靚呀….你地可以去影下相呀…又或者可以行下山呀…..仲有好多紀念品店咁咋….




最煩係下晝仲係不停咁落雨…我地既節目就係行下附近既紀念品店……毛寶與山妖公仔留影……係北歐….山妖係吉祥物黎架~



你睇下…d鎖匙扣醜到…..動輒就要90-100hkd一個…我平時都會買番一兩個留念…..但係….實在太貴和太醜了……………………

仲係超級普通囉…買左都唔知我係係北歐買…..索性唔買…..有c姓小姐叫我去北歐買個鎖匙扣俾佢留念……但係….sorry~



發現一隻北歐很醜的矇芝芝….係咪山妖版呀??



呢個我真心覺得係靚….同埋有紀念價值…..因為有冰川襯托….裏面又有北極熊既水晶球(水晶球對我有一種魔力)…..搖一搖就會雪花紛飛…好靚架….不過係超級細個架囉……一隻手指咁高…..多謝150hkd……太貴囉…不過依家睇睇下又諗諗下….都唔係好貴je…..我好後悔放棄左一個我咁鐘意既水晶球呀;[



又扮維京人…….今次扮女版….好嘔心呀~~~~~~~~~~~



所有紀念品店都行哂都未夠食飯時間…..我地悶到睇人地居民d羊


仲不停同隻羊:咩~~咩~~(係五個人一齊喎….好無聊)……呢日真係無行程得好難頂呀………..



好辛苦先捱到七點食飯……個湯幾好飲喎~



中午食魚…夜晚又係食魚……..見到d魚肉橙色…..仲以為今晚係有挪威三文魚食!!!!點知…..原來唔係三文魚黎架囉………我淨係記得舊魚好漏呀…………..

話時話…上次去西葡哥時有好多特色餐食……但係黎到北歐….四個國家先得哥兩餐特色餐食……..唔知點解??唔通佢地飲食交化無咩特色??我仲以為去到挪威會食到大名鼎鼎既三文魚…點知除左酒店食早餐食過煙三文魚之外…完全無食過….不過我地自己去超級市場睇過d煙三文魚既價錢係貴到癲!!!!!!!!澳門食真係平好多好多呀~



又係淨係我伯娘先鐘意食既甜品….即係得個甜字


是晚入住Fretheim Hotel…..又係訓到暈左哥隻……..







今日聽左d令人好火x滾既事….

真係….

點解你個人可以咁對人架??

你係咪變態架??



我期待緊星期五喇已經:]

希望呢堂學習有製成品啦~

沒有留言:

張貼留言