2011年2月10日 星期四

一堆野食相

華…..今日都係好….攰攰…..有個女人話:我都想病下…….我明白佢既心情…..小病是福……..尤其係呢d時節….不過唔好頭痛啦…好慘架~~難得既係….今日仲有同事派利是喎…..仲要佢自動俾我~~爽~~



唔知點解又搵到一d食野既雜相…就襯新年咁開心又post下出黎啦~呢幾張係板長壽司既….我最鐘意食三文魚籽同海膽壽司架喇…..板長既缺點係所有既熱食都係唔好食….d麵簡直垃圾….肥牛肥到喊



我覺得香港既元氣好味d喎…..重點係夠平!!



跟住又到我好鐘意食既Pokka Cafe喇~~夜晚我通常鐘意食扒~




另外有一次中午食Pokka Cafe食左我好耐無食既石煱飯….好好味呀~




呢隻雪糕不得不讚呀!!!自從係台灣食過之後就念念不忘……..好味到呢…..好似咩味都好好味咁!!!!!!不過好貴…成百蚊先細細盒…..八佰伴有售~








今日收到阿寶送俾我既情人節禮物….

正呀~



點攰都好…

聽日都星期五咯~

沒有留言:

張貼留言