2011年2月24日 星期四

永利團年飲茶2011

好……………攰……………….呀………………………………………………………….攰到今日佢地叫我放工掂下個零食袋我都無心情掂…….零食袋有紫菜有薯片….我都唔去掂….就知我今日有幾咁攰….不過心情好番少少喇…..但係唔知點解喎



我地…..又團年喇~哈哈~~~~~呢日係年廿九…公司放半日假…..以為又要好似上次12月31日咁….要兩點先走得…..點知準時到炸開~~~~我同sasa行路仲快過其他人搭電單車黎~~~去左永利酒店既永利軒飲茶~


鐘意黎呢度既原因…..酒店級既點心……..普通酒樓既價錢先係重點……有個set…..148蚊可以係呢個餐牌任叫6個點心~~~~~~~~~抵~~~~~




團年的小姐們….我仲著住件醜樣制服




d點心真係………好好好好好好好好好好好好好好好好味呀~~~~~


推介:青芥帶子海鮮餃…..桂花椰汁糕….真係好好味呀~~



仲叫左個炒飯….咩蟹肉瑤柱炒飯…..唔唔…真係唔錯唔錯呀~




食咁咁飽….每人都係90蚊咋…..我平時星期日番學同同學去帝濠飲茶都要70幾蚊….依家永利五星級酒店都係90蚊咋…..推介推介~







噚晚發夢…

夢見自己要跑番去中學考試…

就黎要遲到….不停咁跑(講真好似今朝起身覺得幾攰)

番到學校…….考readers…

不過我唔識….毛寶坐我超遠…

我隔離哥個同學英文都幾叻….

但都係唔識做….於是監考個miss頂我唔順…

就話俾我知本書度有張答案紙…

我超開心….但係…我搵黎搵去都搵唔到答案

我真係無用……



今日中午番工…..

岩岩出門口…..偷偷聽到…

媽媽:好…等我轉台去J2睇花邊教主先(Gossip girl)

華……好潮呀…..

沒有留言:

張貼留言