2011年2月23日 星期三

Mandarin Oriental High Tea~

唔……今日因為某d原因…..就負責做團體……以為換左個工作環境(少少轉)個人既心情會好轉…..但都好似無乜…..唔知點解呢????到底我要唔開心幾耐呢??不過喜見今日天色好似漸漸光亮….真係喜事~起碼毛寶家姐結婚哥日唔怕凍冰冰同埋落雨天先~都係好事~



一個偶然既機會下….我從周小姐處得到一張酒店coupon…..係可以免費享用一個二人份既high tea~興奮到我即刻週末約齊平時飲tea既妹妹去一轉未去過既Mandarin Oriental Hotel度…..歎番個tea~……由於Mandarin同壹號廣場相連….我地一入去就發現佢有幾隻展覽既bearbrick係度…梗係要影影影啦~~~一共有十隻十個唔同人設計…不過…..搵唔哂咁多隻…有d紫色唔靚既就無影喇~





最靚最鐘意既係呢隻!!!!!何韻詩設計哥隻波點係最kawaii架!!!!




點知佢一樓coffee shop無位要上二樓間bar度食~不過都幾靚景~




唔~唔~就係呢幾個下午茶鐵腳喇~




哥日我叫左凍朱古力飲……好好好好味呀~




有位小姐叫既熱檸茶~好抵呀!成個茶壺架~




今次個層架係比較中國式既~~~


呢個set我睇過餐牌好似係168蚊兩位…包兩杯野飲~



之後由天光坐到天黑….就黎諗住走…點知見到周小姐都係呢日黎用呢張coupon…..佢見我地叫左兩個set…於是俾多一張coupon我地~


但係………好景不常…佢話落單哥時已經落左一個係free….一個係要俾錢….由於張飛有效期得番1日….所以一定要用!!!!不過好彩….原來佢除左tea set之外…..原來過左六點佢有另外一個二人set係cocktail黎架~~~



有三款小食~唔馬虎架俾你揀哥d野都…有生蠔同龍蝦小食架~




當然仲有兩杯cocktail啦~不過我地叫左一杯好好飲…一杯好難飲…哈哈~


今次我地high tea食左咁多野…..每人都係……54蚊咋~多謝周小姐俾coupon我~最後我地發現d coupon係要係壹號廣場d名店消費滿兩萬蚊先有一張…..華!!!我地咁就食左四萬蚊落肚~不過周小姐話係舊同事送俾佢~~~~~希望下次再有啦~



如果夜晚係度飲野都幾靚既~d野飲都唔算好貴~




之後食完野又搵多四隻~~~~~~其中有一隻係sammi設計架估唔估到邊隻?


答案係……..左上角~







其實呢幾日我都唔係咁開心……

不過…..

噚晚我發夢見到爸爸…..

係睡房度佢同我講:

唔好咁唔開心啦…..雖然我依家唔係你身邊

但係我會係唔同既地方支持你!

通常發完夢見到你….加埋咁勵志既說話

第二日我應該精神爽利先岩….

不過又唔係喎…..點解呢?

呢幾日既情緒真係……亂七八糟…

其實我係咪有病呀?;[



不過每晚訓覺隔住眼罩流幾滴眼淚…

自覺舒服了一點….

沒有留言:

張貼留言