2011年2月7日 星期一

巧遇白滑小bb*3*

yoho~~~好野~~~~新年完左~~~但係唔使開ot~~~~~~~~~~~~~呢樣先係最開心架~~~~不過新年都好開心…….同媽媽一齊過….只要仲有屋企人同自己過新年……已經係最好既新年禮物喇~~~~放左四日半假……偷懶左五日無寫blog~~~哈哈….好懶呀我~~~希望快d快d到六月可以去旅行啦~~~~好難頂呀….成半年無攞自己假放~~~~~~新年哥時皮皮問我:你到底個blog仲有幾多舊年既相未post哂呀………….哈哈…..的確仲有d~~~咁咪少少….少少……post番出黎囉…..今日d都係舊年架哈哈~~~睇住先啦~~~人地未執好d相呀~



某天…去左永安食野….點知見到個同事既bb~好靚女呀…..明明以前聽人講佢個女好醜樣唔靚架喎……點解咁得意架??



真係好得意又白又靚仲好鐘意笑tim….唔通係女大18變?



哈哈~又食我最愛既豬扒公仔麵…..真係好鐘意永安呀~








今日有個客入到黎….

同我講:呀….我見你呢就叫得最快既~

                 最乖係你呀….

                 應該多勞多得分d變俾你先岩~

我:咦……………….又幾好喎~

唔知點解….個客咁講完我乖之後…..

heeehehehehe……..我又幾開心喎~



今日放工毛寶同我講完一輪致富之道後…..

我………..有d頭痛…

我諗…..我都係唔適合發達架喇…….



之前篇blog出左之後…

真係有人羨慕我喎…

呢班男性真係…………

大家都係女仔真係同人唔同命~

不過好明顯我係走搞笑路線…..

算啦~



最開心今日兔年第一個工作日

逗左成三十封利是~~

hohohohohohoh~~~~

沒有留言:

張貼留言