2011年2月25日 星期五

和媽媽兩個人的年夜飯2011

唔知係咪真係隻新藥既問題………….我噚晚十點半就想訓……….結果我捱到十一點頂唔順訓左…..因為如果太早訓好似訓得太多咁……..所以就…..哈哈…..好開心終於到左星期五………到左星期五我沉重既心情先至稍稍好番d咋~



又係年三十晚~去永利飲茶同一日….同媽媽夜晚去食年夜飯~


我保證!!!!係今個新年最後一場團年飯喇….哈哈哈哈~~~~~~~




去左凱旋門東瀛十八番食個日式烤肉團年~


阿媽又影到我矇查查…..要捉佢去再培訓先得!



叫左好多好味既野食呀~~牛舌真係好好味~




不得不介紹呢個~日式廣島炸蠔….華…好好味架~


優勝在…..炸得唔太乾….舊粉唔厚….食落隻蠔仲係好鮮!!!!不過要成百鬆蚊一份…..但係同出面d吉列蠔又真係唔同既!!!!呢餐飯食左六百蚊…..中價啦…但係媽咪食得開心就得喇~不過可惜既係….我之前食過第一次之後…..有諗過帶爸爸黎食(因為爸爸同我一樣鐘意食牛)…..而定只係帶到媽媽黎食;[



兔年lu~不過依家咁寫下寫下blog….又到左二月尾喇….神奇








明天毛寶二姊出嫁喇~

希望聽日順順利利…..天朗氣清啦~

我今晚都要早d訓….聽日要勁早起身!!

沒有留言:

張貼留言