2011年2月16日 星期三

朗仔生日會2011---Part 2

噚晚好早訓….十一點半…..訓到今朝差唔多九點….都成九個幾鐘啦….不過都係好似唔係好夠訓咁…..同埋臨起身既時候唔知係真定發夢…我個頭好痛好痛…..不過醒左又好似無咩野….最弊今日成日都沾寒沾凍….狂打冷震…..好彩下晝飲左waiwai d紅棗杞子薑蜜幫我驅驅風……飲完成個人暖哂!!即刻無事…..神奇!!



點解朗仔生日會會有個part 2呢?原因係…我地踩左兩場呀~~~爽~~~今次係同樓下d妹妹一齊開p….幾多靚女~~~~


壽星女梗係係正中間啦~




呢場係去比薩食意大利野~~~野野都好好味呀~~~~~~~~


意粉又好…..t-bone又好……正到極呀~~



第一次係佢度食魚…龍利柳…..原來都好好好好味架~~推介推介~~




好多禮物呀~~~希望你鐘意啦~~~~~~~~~~~~~~~




仲有waiwai今次又有整蛋糕喇~~~睇下幾靚~~~~~~~~~~~~~~~~




呢個女人真係犀利…咁多蛋糕都識整~




生日快樂樂~身體健康康呀朗仔*3*








阿爹呀….你去左邊度玩呀?

我好掛住你呀…你好耐無係我個夢度出現喇

掛掛!



聽日係中國情人節喇:]

元宵節要食湯圓喇~

沒有留言:

張貼留言