2011年2月15日 星期二

朗仔生日會2011---Part 1

hehheheheh~~~~懶左好多日~~~懶懶~~~懶過懶懶熊~~~~今日做野…..朝早工作淨係需要執野….中午先開始正式做野…..雖然係咁….今日都係有d吃力….明明d小孩屎番哂學啦….點解仲有咁多野做架…..失望又攰攰…..個頭仲赤赤地…..



朗仔係我心目中係每年第一個生日既小朋友~特別的期待~舊年就去左neway唱k慶祝….今年就去左高士德新開既稻庭養助日本餐慶祝


老實講…..我地想去試左好耐架喇~~~~




有六個小朋友參加呢個生日派對~


壽星女~我同朗識左……..超過十三年~~~由小學識到依家~~算係老朋友喇~~~



呢張四格相我自認影得好好喎~~~因為下面兩張好似影番張(木台)出黎咁~


夾得好靚呀~~~~~~~好似一面鏡咁~~



哥間野野食唔算多…..但都ok喎~~~~~


全部野都唔錯唔錯~~~~~~~~~~~~~~~



生日快樂呀~~~sasa~~~今次唔舊喇~~一月尾架咋~~唔係太舊相:]




fb咪有個程式係整自己個樣既..佢地係攞住sasa整自己個樣張圖去整呢個生日蛋糕架~~~好似呀….我笑左好耐呀~~~~~~~~~~哈哈哈~




我地送既生日禮物~張卡既信封係毛寶畫架…個樣好抵死哈哈…








今晚得我一個人食…..

得自己一個人食哥時我就唔太想花心思…

決定今晚食個杯麵算喇~

好啦~我去整杯麵喇~

沒有留言:

張貼留言