2011年2月9日 星期三

happy Neway Sing~K with fds

好野~食飽飽仲夠時間番屋企寫blog~正呀~今日人日~~同大家講句:生日快樂呀~~~~~~~好開心今日人日番左阿婆度開p~超正…遲d post相呀~~~仲要講下我今日既個人紀錄先:我今日放五點半….番屋企沖埋涼換衫……六點正出門口番婆婆度~~~~叻唔叻先???????今日都係好攰攰呀~~希望”希望”今係會出現係明天啦~~~~~~~~~~~~要乖呀…小朋友們好番學喇~



哈哈~~~俾d今年既相大家睇下啦~~heheheheh….其實都唔係話太新架喇~~~都一月哥時架喇~~~去左鮨食味亭…好好味~


唔講大家唔知…..其實我都鐘意食cheap cheap既黃瓜卷….呢隻整法我唔係太buy…..我鐘意真係一粒粒哥隻攞紫菜包既黃瓜卷呀~




點呀~呢張有無藝術味呀~




呢日約左毛寶貞貞van仔去neway唱k呀~好耐無去過喇~~




其間仲影埋好多好多好多相…哈哈~




呢張….由毛寶口述叫我地擺既鋪屎….er….話係學SHE喎……


睇番原圖…….完全唔似囉….得搞笑兩個字….哈哈~



完全反應唔到四格拍拍拍……………影左好多次先影到呢張叫做俾得人睇




唱完k~又去左好鐘意好鐘意好鐘意既笑面虎喇~~




由於無哂蟶子皇……所以頭盤叫左大眼雞….又幾好味喎~~初頭仲覺得怪tim~




其他正餸~~~牛扒好好好好好味呢~~~~




呢個新試既…..話梅汁燒雞…….er….唔岩我食囉…


第一次係呢度有一樣野係唔岩我食….難得難得~



由於發現左van仔同老闆娘有不尋常關係….所以…甜品免費~


香蕉撻雪糕真係……………..好正好正好正呀~~~~~~~~~~



第二日又去左食麥當當魚堡~~~yummy~








今日衝左上樓上逗利是….

我同一個同事講:祝你d小朋友身體健康….學業進步~

佢即刻笑哂俾左兩封利是我

我話俾媽媽聽…媽媽話:有仔女既實係想望仔女好啦

我問媽媽對我仲有咩期望…

佢話:我想你身體健康….開開心心囉

聽完即刻暖入心呀!!!!!!!!

佢唔係希望我嫁個有錢人…唔係希望抱孫…

佢只係想我好…..我好開心呀….我都想係身體健康!!開開心心

仲笑老豆依家變左隻開心鬼tim~



不過今日見過某高層….

本來都想向佢逗利是….

不過見到佢既咀臉…

華….使唔使咁呀…當我地d低下層唔係人咩…

好心你咪拉得咁緊啦….橡筋都遲早斷!!!

我真心講:我唔恨你封利是囉…….

我想收既同派既都開開心心

意頭野黎既je…….你估我真係咁等錢使咩…

雖然我依家好慳~



臭i今日仲同我講:逗左咁多利是….加左一蚊既鹽酥雞都唔算得係咩啦..

哈哈….有人好酸呀~~~~~~~~~~~~笑你~~~~~

沒有留言:

張貼留言