2011年2月1日 星期二

Mina生日會2010

yeah~yeah~今日終於可以七點之前收工喇~~~好開心呀~~~不過都係好攰攰呀今日……但係一諗起聽日番半日跟手就放假就開心到震呀~~~~~~~~~~~~~~~~希望……聽日順順利利啦!!!話咁快又到左2011年既2月喇…..時間過得太快喇;[….唔知係好事定壞事?



哈哈…又係舊年既事…..上年11月mina既生日會….不過唔係影左好多相…..佢請我地去燒野食呀….最正既地方係….係寰宇天下個會所度燒呀!!!!!!人地個會所係用石油氣爐燒架!!!連炭都慳番!!!窮小子見識到有錢人係咁樣燒野食喇~


為左呢個燒烤會…..mina由2010年頭計劃到11月~真係有heart呀~




有個石油氣爐燒野食個個都爭住去燒呀~~我都有玩~




小mina~生日快樂呀~~雖然我遲左咁多~一定有好多男仔羨慕我架喇~~


有mina鍚鍚~但係….佢生日應該我錫佢先岩喎…..哈哈~~







新年喇~~

係度同大家講定d恭賀說話先~

祝大家”新年快樂" "身體健康

順順利利" "升官發財

讀緊書既blog友就”學業進步

仲有仲有…..”恭喜發財

唔知今年新年去唔去發番個新年財好呢?

hehehe~



不過新年係我心目中都幾悶架…..

又無鋪頭開….食野又貴

加上今年又唔可以去人地度拜年…

我諗我都係棟係屋企多….

睇下係打機定上網既je~

有緣既就係呢個blog見啦~

沒有留言:

張貼留言