2011年2月22日 星期二

道玄板茶房

今日係2月22日星期二……好多個二呀今日………無咩特別…天氣都仲係陰陰涼涼….怪怪的~個腦開始幻想去旅行….成個朝早都係咁樣…..因為我食左噚日醫生開俾我哥d新藥…….原來食完個人會好眼訓…..好攞命………仲要每日食兩次….真係…….逼我發白日夢咋喎~



heheh~我最鐘意自拍…我係澳女~


因為買左新既benefit化妝品…..所以…呢日…..幾有自信~哈哈~有d自戀~



呢日中午去左氹仔食中午飯…原因….係因為…..我地想去氹仔間遠盛影視買番隻”真的戀愛了”(Love Actually)….因為得番佢一間有得買….其實我之前都有既…不過唔知擺下擺下就去左邊度……所以呢日就係特登去左氹仔食~



認唔認得邊條街????又係氹仔Haagen Dazs條街~即係又係波爾圖据扒條街….呢間野之前係做日本放題既……類似係Pokka Cafe咁~



唔知點解我地個位有兩隻懶懶熊係度….咁咪….同佢合照囉~




呢杯係我叫既green tea frost~好好好好好好好好味呀~好似30幾蚊杯~




我係要重點介紹呢個飯!!!!!!!因為呢個天婦羅蝦咖哩蛋包飯……


見唔見到呀????勁大個!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!大到連我都食唔哂!!!!!!



見個近鏡你睇下….恐佈….蛋包飯真係茄汁炒飯黎架~


咖哩汁都好好味~~~~~仲好平tim….咁大個飯都係68蚊咋!!!!!!!!!!!算平啦….如果係Pokka既話我食過要98蚊架…..而且味道都唔差!!不過呢度既唯一缺點就係等既時間耐左少少!!



寶寶部iPhone影既




heheeheehehe……廁所自拍既~好變態




濠江泰國餐…好味~~成餐連野飲兩百蚊都唔使!!!








今日睇雜誌見到有個blogger寫blog…

寫到每月搵萬二蚊…..

點架??好有興趣呀~~~~

如果我每個月靠寫blog有萬二蚊人工都唔錯喎

唔使出門口番工…..工時無定鐘意番幾點就番幾點~

唔使受氣~又可以成日食野….

呵呵~正呀…

不過….人地係寫美容blog…

瀏覽人數每日有千幾……

我呢……淨係識影下d野食…

淨係識去玩…..無用

你地都知我鐘意寫blog架啦…

如果呢個興趣變做事業……..都唔錯唔錯~



點解呀……

點解近排無夢見你既老豆?

媽媽話你唔想我地成日太掛住你….

我知你想我地往前看好好生活…

但係…..人地都掛心你架嘛….

我要知道你是否安好呀!

元宵節哥晚….

我偷聽到媽媽係廚房將岩岩供奉俾你既湯圓倒落垃圾桶時話:

老豆食飽湯圓呀…..第日我地係天堂重聚時一齊再食呢隻湯圓呀…….

聽完之後真係百感交集..

不過諗諗下…..

咦……..乜你地唔係信佛既咩?

唔係輪迴投胎哥d既咩…..

點解會有天堂既….

乜你地咁混亂架……哈哈~

諗完隨即笑左一笑~

沒有留言:

張貼留言