2011年2月21日 星期一

朋友仔團年在秀蘭2011

今日毛寶小朋友病左呀…真係慘….希望小朋友快d好番啦~唔…今日又去左山頂覆診….睇神經內科…睇頭痛…..等左我個幾鐘都未到我….最後….用苦肉計先可以打尖睇…….如果唔係我諗我等到七點先有得睇囉…………不過……我想講……佢睇我都係睇黎睇去三幅被………問我仲有無頭痛….一次痛幾耐….開過第二隻藥我食……就係咁….下一次睇我既時間係9月………咁樣睇…….又有幾大成效??



哈哈~又係新年之前~約左d朋友仔團年~去左置地秀蘭小館食上海菜~





又再講多次…秀蘭d小籠包真係好好好好好味~


我記得哥日個肚飽到就黎爆開~bomb呀~







係囉…

點解星期六日過得咁快既??

又到左星期一喇喎…….

咁….

幾時先到星期五??

我依家好肚餓呀…….

沒有留言:

張貼留言