2011年2月17日 星期四

婆婆星際團年飯2011

個頭赤赤痛左幾日….仲未好番….唔知想點….你乖啦…聽日星期五喇…要乖呀….我要過一個開心既週末呀~~我要呀~唔知今個週末做咩好呢?heheheh~我要食得好飽好飽~(其實我日日都食得好飽架喇~)



呢個新年之前同婆婆哥邊食既團年飯~~去左星際食自助餐!!!!!!!最好就係~~~有即開即食既生蠔~~~有愛爾蘭美國法國三隻~~仲有專人用檸汁掃乾淨d即開蠔~





第一次攞就攞兩隻愛爾蘭兩隻法國(每次張攞四隻)…好好味呀~~~


真係好好味呀…同平時去食開自助餐d生蠔唔同味架….呢d鮮甜味美~~~二百幾蚊一位…算係咁….好食過MGM好多~



仲有一樣好好味——燒菠蘿….係咪有d怪…但係好好味喎~




法國既蠔好正~~~~~第二次我就攞左四隻都係法國喇~




甜品~~~~~都算幾多既…不過唔算特別好食囉~




同表妹皮皮自拍中…有個女人攝我地鏡….哈哈~~~~




本身之前婆婆入左醫院….擔心好幾天…好彩團年哥日就出院喇~~~


親愛的paulpaul~~~



全場最好味甜品~~~迷你心太軟~~~~~~真係好好味~~~


一整好既時候全場都好香呀…我….食左…..兩個半….哈哈~~



我和表妹們~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




還有其他的舅父舅母姨媽等等…哥日好多人..不過影唔哂~


一家人一齊食飯真係開心呀~~~~~~~







祝大家元宵節快樂~

今晚媽媽會整湯圓團圓一番~



我仲有成埋利是未拆…

唔係我太有錢…..係我

太懶~唔知今年少左爸爸既大利是

個善款數字會少到點呢…..

沒有留言:

張貼留言