2011年2月8日 星期二

小肥羊之約

華….今日又係好攰攰喇…….真係好攰….鬼叫d死0靚仔仲未新年假咩…….不過算啦….都好過要開ot架喇~~~~~~~不過真係幾攰~~~~唔知要點樣先會無咁攰呢?聽日要努力d逗利是先~



上幾個禮拜…一個好凍既星期五…..約左d大學同學仔一齊去食小肥羊~


叫左麻辣湯底….不過…我覺得唔夠辣…..仲要點埋辣椒豉油食……我都係覺得馬辣d麻辣火煱好食d~




hello~lucinda同karen~好耐無見~好難想像我都有大學同學~




仲想講下佢個足料到喊既桂花糕….我幾鐘意食桂花糕架~不過原來太足料…


係唔係幾好食兼有d恐怖…………….



第二日就好左食好耐無食既九記咸餐….依家加到成27蚊一個囉….


我做學生哥哥時廿蚊一個架咋~



同一個星期又去左食Pokka Cafe….唔~好好味呀~


個天婦羅蝦咖哩飯….正!!!



今次毛寶仲御準我俾我叫蒜蓉包仲同我一齊食tim~~好好味~~~~~~








今日放工由於太攰…..

俾自己放肆一次…..去買包鹽酥雞食…

難以置信地已經由12蚊….加到變13蚊..

使唔使咁貴呀…我初初食五蚊雞一包咋!!!

其實我食完之後……….

仲好想飲一杯蜂蜜綠茶…..不過….

我淨係準自己用12蚊咋….今日仲用多左一蚊tim……………….



你記唔記得你年初一打俾我呀?

你問我把聲做咩唔開心….

我同你講話我唔係唔開心….係好眼訓je

之後你講左一堆好笑既野氹我笑番….

其實我係真係唔開心架….

因為我年初一朝早拜完爸爸就唔開心…

因為我好掛住佢…同埋諗起以後無得同佢過年…就好唔開心…

多謝你個電話令我開心番:]



聽日有人整黃金蝦同鹽焗蟹~

yo~~可以開p喇~~~~~

希望聽晚夠時間俾我寫埋blog啦~

沒有留言:

張貼留言