2011年1月31日 星期一

好耐無見既柏仔*3*

唉…今日咩日子呀…………呢個星期一…..痴線架……一番到去就死機……..死足個半鐘……..成日都處於低落狀態做野……………………………………………..由於死機….埋數埋到癩……用手計…….計黎計去都唔岩….點知原來係寫錯野…..搵左一大輪……得個吉………………….成八點三先收工…..今日中午仲有ot一個鐘…..去新榮記食…..點知佢慢到喊……我用左個半字既時間吞哂成個麵落肚…..真係食乜都無味………唉………….



有時麥當勞出既野都幾好食架….就好似呢個蜜汁燒雞奕咁~yummy~





仲有呢個蕃薯批…..熱辣辣咁食真係一流呀~




華….呢批相我相信有成三個月之前喇~中午去左食祖兒泰國野~


但係唔知點解哥日食祖兒又唔係覺得好好食喎…平時我會用爆正黎形容架嘛~



食飽飽個主角出場喇~~~好掛住柏仔呀~不過都係三個月前既事~




證明係三個月之前……睇下阿杯仲著緊短袖衫~仲有…罪證確鑿!!睇下柏佬幾為食丫!!人食佢又要差隻手埋黎一齊食呀!!!




係喇係喇….斑點狗裏面最靚仔係你喇~




好噁心!!~唔知點解哥日我好想影佢隻手手~




係呀…呢個傻仔俾我呃呀….媽媽話去沖涼佢唔行….我攞綁綁話同佢去街佢就信哂我~最後….綁綁完….就比我拖左入去沖涼房沖涼喇~睇佢幾無辜~


柏仔…呢個故事教訓你……唔好聽見人話去街就唔理三七廿一就俾你綁綁喇知嘛~







我覺得神秘部門d人真係好廢柴…..

講真….人工高過人…

不過問題就永遠話負責哥個人放左假…

成個部門得一個人知….咁你唔好俾佢放假啦……..

害到我地d升斗市民呀



我好想用食野黎發洩呀…………………………………………….

沒有留言:

張貼留言